Hej Elektronikhajer
Jeg håber der er nogle, der kan hjælpe mig med mig forespørgelse/problem.
Jeg har problemer med at streame mine fotos på PS3 via NAS Synology DS211+. PS3 er installeret med nyeste FW og kabelforbundet til router, sammen med NAS'en. Alt andet streaming virker: såsom videovisning fra NAS til WD TV LIVE (BluRay M2TS, MKV 1080p) Jeg har oprettet delingsmapper på Synology'en (music, photo, video) og brugerrettigheder er sat til. Fotos virker også fra NAS til WD TV LIVE, men jeg ville rigtig gerne bruge PS3 til fremvisning af fotos, da den er hurtigere og har bedre funktioner som rotering og zoom af foto.
Jeg kan åbne/se/slette mapper og fotos på NAS fra kabelforbundet PC, samt fra trådløs bærbar Mac.
Det er kun få enkelte mapper og fotos jeg kan se på PS3. Resten af thumpnails i menuen på PS3 bliver ikke vist og når jeg prøver at åbne et billede på PS3, siger at "Der kunne ikke oprettes forbindelse til mappen og indhold muligvis kunne være slettet", men det ikke alle fotos.
Jeg har lagt alle fotos ind på ny på NAS'en med samme resultat.
"Photostation" på Synology er også sat til og jeg har gennemrodet dennes menu, men kan ikke hitte ud af det

Er der nogle der har et bud på mit problem. Enten noget opsætning af PS3'en eller NAS'en?
Håber I har nogle idéer

Redigeret af Berg136 - 29-Januar-2011 kl. 00:56