recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Før du handler hos Cinemagic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Før du handler hos Cinemagic

Besvar Besvar Side  <1 171819
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2056
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2018 kl. 09:48
Tak for advarslen, der dog heldigvis kun ser ud til at gælde samtlige lcdskærme til og med 2014 modellerne fra samtlige producenter af tv-apparater. Jeg har jo tidligere undersøgt, men har ikke fundet tordenflueproblemer på de nyere apparater. 
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Annonce

Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2018 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Tak for advarslen, der dog heldigvis kun ser ud til at gælde samtlige lcdskærme til og med 2014 modellerne fra samtlige producenter af tv-apparater. Jeg har jo tidligere undersøgt, men har ikke fundet tordenflueproblemer på de nyere apparater. 

Problemet er jo ikke tordenfluer, men rettere Cinemagics håndtering af denne specifikke sag. 
Til top

Besvar Besvar Side  <1 171819

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu