recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Før E3: MS3, KZ3, LBP3, InFamous 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFør E3: MS3, KZ3, LBP3, InFamous 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: Før E3: MS3, KZ3, LBP3, InFamous 2
    Sendt: 11-Juni-2010 kl. 00:36
E3 er lige om hjørnet men Sony har allerede offentliggjort adskillige spil, så jeg er lidt spændt på hvad de har i ærmet til os til E3 i næste uge. 

Jeg ser to muligheder

1: De har så meget på programmet at de bliver nødt til at offentliggøre spillene nu for at få mere tid til de helt nye spil til E3. 

2. De bruger tiden på MOVE og en ny og opdateret PSN (f.eks. premium PSN) samt det uundgåelige salgsfis hvor de snakker om hvor meget de har tjent og hvor dygtige de er.

Nr.2 håber jeg helst ikke på - jeg er interesseret i MOVE men jeg ser helst nogle nye spil som er uafhængige af MOVE, som f.eks. et nyt Twisted Metal. 

Anyway, for dem af jer der ikke helt er med på dupperne ang. de spil der allerede er blevet oplyst er det følgenede:

Little Big Planet 2
Killzone 3
Infamous 2
Motorstorm 3: Apocalypse.

Det er alle 4 store titler fra Sony af og det var egentlig forventet at de først ville blive nævnt til E3.

Så jeg håber da at Sony har en masse godt til E3.
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 08:12
Jeg er bange for at Sony har skudt sig selv i foden, ved at annoncere 4 store titler inden E3. De kan umuligt have så mange store titler oppe i ærmet, så de må have planlagt at fortælle/vise en masse om Move og PSN.

Selvfølgelig håber jeg på et Uncharted 3 og lidt mere info omkring GT, men hvis de ikke disker op med andet end få spil titler og så i stedet en masse om Move og PSN, så skuffer de.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 09:58
Ja, det er jeg også bange for.. Eller dvs. VI får jo spillene hvad enden hvad, om de bliver vist til E3, før eller efter,  men E3 ligger dog stadigvæk op til en masse nye/uventede titler så på den måde ville de godt kunne skuffe ved ikke at have noget nyt.

Det kunne dog være vildt hvis de viste: Resistance 3, Uncharted 3, mere om The Last Guardian, Gran Turismo 5 udgivelsesdato (er faktisk et must efterhånden..), mere om Socom 4, MGS5 kun til PS3, et nyt Twisted Metal og måske endda Medieval (Big smile). 

Der går også rygter om et nyt Warhawk spil, som bare skulle hedde Starhawk.

Mest af alt håber jeg egentlig på helt nye titler som vi slet ikke havde regnet med, men det tror jeg ikke helt bliver i år.

Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 11:53

E3 er ligesom en juleaften. Man ved ikke hvad der bliver lagt under træet og det er ikke sjovt, hvis man ved det på forhånd. Desuden bliver man skuffet hvis pakkerne ikke lige var dét man håbede på.

Hvis E3 kommer til at handle om 3 ting: Move, PSN og hvor gode Sony er til at sælge, så bliver jeg skuffet. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 12:01
Det gør jeg også. Det passer lige med at min sidste eksamen for i år er på tirsdag, så dagen har en chance for at blive super god eller mega nedtur. LOL

Men jeg er næsten sikker på at Sony har andet en MOVE og PSN på listen. De  simpelthen have noget specielt i ærmet. 

Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 17:44
Glæder mig ekstremt meget til Infamous 2. Infamous 1 var virkelig et klasse spil. 
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu