Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
pianomartin
Super bruger
Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 390
|
Sendt: 28-September-2010 kl. 11:22 |
En anden ting, man kan overveje er parallelimport.
Jeg købte et panasonic tv for et par år siden. Jeg havde på samme måde som trådstarter besluttet mig for modellen og skulle bare finde den laveste pris. Den havde el-giganten, men tv'et var parallelimporteret. Så jeg gav 400 kr mere hos sparshop.dk, hvor det ikke var parallel-ímporteret. Jeg har ingen anelse om, hvorvidt HIFIKLUBBEN sælger parallelimporterede tv
Jeg kommer mest i HFK i Aalborg og må nok sige at deres viden og interesse ligger mest omkring stereo-lyd. Da jeg for en del år tilbage skulle købe min første recorder havde jeg nogle konkrete spørgsmål. Personalet i HFK klubben vidste nøjagtigt lige så meget om den SONY-recorder, de havde til salg, som man kan forvente at en ALDI-ekspedient ved om den PC, der er ugens tilbud. Og de virkede ikke interesserede i at finde ud af hvordan maskinen virkede. Så da valgte jeg at spare 700 kr og købe på nettet, da HFK alligevel ikke gav nogen service.
Bortset fra dette, er jeg da glad for "klubben".
|
 |
Per Røntved
Super bruger
Oprettet: 14-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 426
|
Sendt: 28-September-2010 kl. 13:52 |
Halløjsa
Tak for alle svar ( relevante og knap så relevante ..hehe )
Jeg har nu været inde i "klubben" et par gange og har fået fin service, så det bliver nok der jeg handler
En ting der taler for klubben er at de anerkender at lige nøjagtig den model tv kan have resonans problemer med noget køler halløj og bytter / udbedre hvis det er tilfælde med netop det Tv jeg får hjem.
Mit lokale Panasonic-center har sammen TV til 7999,- sat ned fra 8999,- så det er nok ikke særlig sansynligt at de sætter det yderligere ned.
|
Mvh. Per Røntved
Super bruger
|
Sendt: 28-September-2010 kl. 13:59 |
Og desværre ingen prisgaranti :
Prisgaranti
"Hvis du har handlet i Hi-Fi Klubben, og vi efterfølgende inden for 1 måned nedsætter prisen på det købte produkt, får du prisforskellen refunderet i form af et gavekort til Hi-Fi Klubben. Du skal bare henvende dig i den butik, hvor du handlede.
Vi giver dog ikke prisgaranti på tv og projektorer. Disse produktgrupper falder konstant i pris på grund af den tekniske udvikling, og her vil du altid opleve, at varen inden for kort tid kan købes billigere – uanset hvor du har handlet"
|
Mvh. Per Røntved
Guld medlem
Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
|
Sendt: 28-September-2010 kl. 15:03 |
Per Røntved skrev:
Og desværre ingen prisgaranti :
Prisgaranti
"Hvis du har handlet i Hi-Fi Klubben, og vi efterfølgende inden for 1 måned nedsætter prisen på det købte produkt, får du prisforskellen refunderet i form af et gavekort til Hi-Fi Klubben. Du skal bare henvende dig i den butik, hvor du handlede.
Vi giver dog ikke prisgaranti på tv og projektorer. Disse produktgrupper falder konstant i pris på grund af den tekniske udvikling, og her vil du altid opleve, at varen inden for kort tid kan købes billigere – uanset hvor du har handlet" |
Det er jo heller ikke forventeligt at den bliver billigere lige om lidt, så skynd dig at købe....
Jo hurtigere du køber jo hurtigere kan du komme til at nyde 
|
.....
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 28-September-2010 kl. 15:25 |
Uanset hvad du gør, så bør du sikre dig 14 dages returret, det får du ved at handle i deres netbutik, det samme bør da kunne aftales med butikken....
|
mvh Christian
|
 |
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
|
Sendt: 28-September-2010 kl. 15:53 |
cnn3 skrev:
Uanset hvad du gør, så bør du sikre dig 14 dages returret, det får du ved at handle i deres netbutik, det samme bør da kunne aftales med butikken....
|
Butikkerne og netbutikken er vel ikke samme ejer, så måske derfor det er svært at få returret.
|
Venlig hilsen KB
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 29-September-2010 kl. 00:29 |
Hvis man ikke kan få returret i butikken, så gå et andet sted hen...., der er vel ingen grund til at betale 436 kr. mere for mindre...
|
mvh Christian
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
|
Sendt: 29-September-2010 kl. 00:49 |
Eftersom du allerede har stillet dig selv spørgsmålet, så gør dig selv en tjeneste og køb det via HKFs netbutik - så skal du da ikke ligge søvnløs over om du nu har gjort det rigtige valg.
|
|
 |
Per Røntved
Super bruger
|
Sendt: 30-September-2010 kl. 16:30 |
Ja så var jeg så i Fona... hvor jeg mødte en LCD mand ...
Tsktsk ..... Jeg ved hulme ikke om det er til at leve med genskin :-S
Faldt i øvrigt over dette tv / LCD)
Nogen der kender til Grundig ?
|
Mvh. Per Røntved
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 30-September-2010 kl. 16:42 |
90% af alle LCD-skærme er i dag med blanke skærm, så de har også genskin!
Dernæst er plasmaskærmene jo antirefleksbehandlet, som fjerner langt det meste genskin.
Du skal spørge dig selv om følgende:
1. Hvor meget ser jeg TV i dagslys?
2. Betyder det noget lige at trække et gardin for - for at få et bedre billede. 
3. Har jeg problemer med reflektioner i dag? For hvis du har et billedrørs-TV, og ikke har problemer med reflektioner, så vil du slet ikke få det på en fladskærm, da de dér er dæmpet mange gange mere, end på et billedrørs-TV.
Grundig er i dag tyrkisk...
M.v.h.
|
 |
Per Røntved
Super bruger
|
Sendt: 30-September-2010 kl. 16:48 |