|
Får Oled c7 idag |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har været nede i 11.111 DKK i Danmark, hvilket jeg også købte det til. Syntes det er alle pengene værd.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan kan man overhovedet sammenligne en 2018 fladskærm med et CRT TV fra forrige årtusind. Vi sad 4 meter fra et 24 tommer TV!!!
Iøvrigt blev TV dengang fremstillet i Europa efter standarder, som ikke findes/er rentable mere. Kostprisen var derfor også enorm. Redigeret af Kampus - 13-Februar-2018 kl. 19:26 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Masser af tv bliver stadigt produceret i Europa, hvis man regner den vestlige del af Tyrkiet for at være Europa. Arcelik og Vestel holder til der. Klaus |
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Også massere af elektronikproduktion i Østeuropa. Panasonic, B&O m.fl. i Tjekkiet m.m.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
.
Redigeret af Kampus - 13-Februar-2018 kl. 21:16 |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er da min opfattelse, at langt størstedelen af tv-skærme, som sælges i Europa, samles i Europa. Der sendes komponenter til Europa, hvor skærmene så samles til færdige produkter. Gjorde man ikke dette, vil tv-skærme være pålagt en høj importmoms.
Redigeret af Rasmus Larsen - 14-Februar-2018 kl. 12:17 |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min umiddelbare oplevelse er af mit OLED er, wauw. Sikke et billede, om det er UHD eller SD så er det meget meget bedre, jeg havde er Samsung ju7005 før. Men enestre bekymring er burn-in/retension, har googlet det en del og det er godt nok mange meninger om det. Jeg tænker det burde ikke være et problem ved normal brug, men dog lidt træls at det stadig kan være et problem. Må indrømme det sidder lige i baghovedet.
Jeg bruger egentlig "bare" LG'er som monitor, tilkoblet har jeg min Canal Digital - og en Nvidia Shield TV boks som begge gør det rigtig godt til det de er bygget til. Så har jeg min Harmony Ultimate som styrer det hele. Jeg har sat min Nvidia shield til 8 bit 4:4:4, 4k 60 hz, er det ok?
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var fordi der ikke fandtes internetfora... I dag kan selv de mindste fejl/problemer blæses helt ud af proportioner, når først en "forum/facebook storm" raser...
|
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Netop!
|
||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor ikke bare nyde dit tv, i stedet for sidde og lede efter fejl? Så skal du da nok finde et eller andet du kan være utilfreds over..
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gør jeg skam også :) Er ikke nåede til at "teste" skærmen endnu. Men vil da lige kigger efter døde pixels osv inden de 14 dage er gået, men ville da ærgre mig over hvis jeg efter de 14 dage opdagede at en hvidt isbjerg er gult fx.
Så det er fint nogle tips til hvad man lige skal holde øje med. Tak for alle inputtene. |
||
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er helt enig med Ole.. Tjek den for fejl inden 14 dage. Og har du vundet i panel lotteriet så er alt godt.. Frem for at ærge sig efter 14 dage.. Og producenten kommer med alle deres skøre regler for hvad der er okay, og forbrugerr bare skal lære at leve med at evt Jes dorph har en sort prik i panden
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |