|
Fra 50VT30 til....? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 594 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja, det er jo en helt anden - og nok lidt mere korrekt - måde at stille det an på.
|
|||
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|||
![]() |
|||
Lennerta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
||
Man kan vel altid finde en god grund til de sidste 5" hvis man gerne vil have det;-)
|
|||
![]() |
|||
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 594 |
||
Og det var liiiiiige præcist dét jeg ikke havde før det blev stillet an som værende 18% større og ikke kun 5 tommer - tak! ;)
|
|||
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
||
Jeg har ovennævnte tv, og er fuldt ud tilfreds. Kommer fra et samsung ps64f8505 og savner ikke noget |
|||
![]() |
|||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
||
Ellers er der VT60 i 60-65". Enkelte butikker har stadig den model stående.
|
|||
![]() |
|||
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
||
Hvor henne og til hvilken pris?
|
|||
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|||
![]() |
|||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
||
Sorry, havde set forkert. Der er tale om 60" ZT60 og ikke VT60. Butikken har dog en 50" VT60 til 14.000 kr. El-Giganten i Holstebro har 55" VT60 på lager (kun afhenting) til 20.000 kr.
|
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
||
Utroligt at cinemagic stadig har et ZT60 tilbage.
Måske et de har fået retur. Et Konge TV |
|||
![]() |
|||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
||
Ja - havde jeg mønten havde det ikke været der længere
![]() |
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Det kan du få et OLED TV for... |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
||
Har været tæt på,at købe ZT60 flere gange, men nu hvor OLED er nede i ZT priser tror jeg nok at man skal kikke den vej.
|
|||
![]() |
|||
||
Mon ikke der kan forhandles på prisen, idet der er tale om udgåede modeller, som bare står og fylder på lagrene...
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |