|
Fra computer til TV? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
men hvis jeg bare sætter pc til receiver med hdmi burde den så ikke overføre både lyd og billede uden problemer?
Der sidder jo i forvejen et hdmi kabel fra receiver til tv, samt et hdmi kabel fra receiver til blu ray.
? |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Husk at recieveren skal stå på den indgang du vælger at tilslutte computeren.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis der allerede er HDMI mellem Reciver og TV, så skal der kun et mellem PC og Reciver, så er det på samme måde som mellem BD og Reciver. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Fedt! Har I et forslag til hvilken hdmi indgang på min onky 608 der ville være bedst at bruge?
Og kommer lyden så automatisk ud af højttalererne eller skal jeg foretage mig yderligere? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19820 |
En af dem!
Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
På mange Recivere står der et navn ved de enkelte Inputs, så som BD, DVD o.s.v. på min bruger jeg den der er mærket Mediaplayer til min tablet, ikke at det gør nogen forskel. Derudover foretager jeg min intet med hensyn til omskiftning, det sker helt af sig selv, Reciveren mærker selv hvilket Input der er aktivt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tak for det - og for tålmodigheden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |