|
Fra HDMI til DisplayPort |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis jeg i forvejen har et DisplayPort kabel er det vel nemmest at tage den converter, som Radiomanden har henvist til i det allerførste svar.
Det går nok, at den går lidt over de 300 kr. Redigeret af bas - 24-Marts-2020 kl. 22:35 |
||
![]() |
||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
|
Det er da ikke den forkerte vej. Sæt den i skærmen. Eller bedre endnu køb et kable til 79 kr. hvorfor bruge 300 kr på noget når du kan få det billigere
Redigeret af wizdk79 - 24-Marts-2020 kl. 22:47 |
||
![]() |
||
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
|
Mig bekendt skal en converter altid sidde i signalkilden (PC'en)
for at fungere. Hvilken type forslår du da, at jeg køber? Kan du henvise til noget konkret?
|
||
![]() |
||
|
Kablet på nedenstående side ser ud til at fungere i begge retninger - men måske ikke på Windows.
Redigeret af bas - 24-Marts-2020 kl. 23:35 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
|
i forveksler to vidt forskellige adaptere. Displayport til hdmi er enklest og billigst, og kan ikke bruges den anden vej.
Hdmi til displayport kræver flere komponenter, derfor er den dyrere. Bruger selv et displayport til hdmi fra min Macbook Pro til min ext skærm.
Redigeret af Munch - 24-Marts-2020 kl. 23:37 |
||
![]() |
||
|
Tak.
Så altså nedenstående som Radiomanden har foreslået eller tilsvarende er vejen frem i mit tilfælde. |
||
![]() |
||
Thomas.T ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 196 |
|
Og du er helt sikker på at skærmen ikke har en DVI-indgang?
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
|
![]() skulle den kunne bruges begge veje? Men ikke noget jeg nogensinde har brugt ![]() Hvilken skærm drejer det sig om?
Redigeret af JørgenT - 25-Marts-2020 kl. 08:40 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Jeg har i dag fået at vide, at det måske kan løses med et USB-C til DisplayPort kabel.
Skærmen er en Lenovo ThinkCentre Tiny In One. PC'en er vist en Lenovo ThinkPad T490.
|
||
![]() |
||
Thomas.T ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 196 |
|
Ja, T490 understøtter DisplayPort via USB-C. Og det svar kunne du have fået på få minutter, hvis du i første post havde skrevet hvilke mærker/modelnumre der var tale om
![]() |
||
![]() |
||
|
Tak.
Ja, det er det med at gå over åen efter vand. :-) Men har modellen 2 USB-C porte? Er den anden port lige ved siden af porten til strøm?
Redigeret af bas - 26-Marts-2020 kl. 05:56 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |