|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
marcobjensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 22-Juli-2007 kl. 22:27 |
|
Hej
Jeg har TDC TV og har derfor en HD-klar modtager. Mit fjernsyn er også HD-ready, men indgangen på fjernsynet er et DVI. Hvilke kabler skal jeg købe, for at kunne se fjernsyn i HD kvalitet? (Jeg er selvfølgelig også interesseret i at få den bedste kvalitet af lyden!) Indgange i TV: ![]() Udgange i modtager: ![]() |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Hvis TV'et har DVI m/HDCP, så kan du tilslutte HDMI udgangen til det via et adapter kabel. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
marcobjensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Hvordan kan jeg vide om det er DVI m/HDCP? Så vidt jeg har læst mig frem til, så er der ikke lys i en DVI, er det ikke korrekt? |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Se TV'ets specifikationer. Hvad hedder det ?
Mener du lyd? Nej, det er der ikke. Det må man løse på anden måde ved siden af. /Lars Redigeret af Lars - 22-Juli-2007 kl. 22:47 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er et Philips 26PF4310/10
Manual: http://www.p4c.philips.com/files/2/26pf4310_10/26pf4310_10_d fu_dan.pdf Jeg mente lyd og ikke lys. Hvad betyder det, at det ikke er optisk? Tak for svarene! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hov, læste dit svar forkert.. Hvordan løser jeg så lydproblemet?
Det er sådan set det jeg er mest interesseret i, udover løsningen med adapteren! //Marco |
||
![]() |
||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
|
Såvidt jeg ku forstå på manualen, så er det der DVI Audio IN et Mini-jack stik. Så følgende kunne være en løsning Billede: HDMI->DVI (Understøtter HDCP når det er HD-Ready, og står os det gør i manualen) Det kan desværre ikke blive bedre end analog lyd da dit TV ikke har nogen digitale lyd indgange, men du ville nok ikke kunne høre forskel alligevel når det ikke drejer sig om reciever og eksterne højtalere. Redigeret af hyldig87 - 23-Juli-2007 kl. 04:22 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |