recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fra HTPC(DVI>) til Pioneer plasma (>HDMI)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFra HTPC(DVI>) til Pioneer plasma (>HDMI)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim_schrader Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Fra HTPC(DVI>) til Pioneer plasma (>HDMI)
    Sendt: 30-April-2006 kl. 12:26

Hej!

Håber _virkelig_ nogen af jer kan svare på følgende spørgsmål:

Jeg køber i nærmeste fremtid et Pioneer PDP-506FDE plasmatv og vil forbinde det til min HTPC (3GHz P4 m. Microsoft MCE og/eller Media Portal) i bedst mulige kvalitet så jeg kan udnytte kvaliteten i HD (720p) trailers og div. klip på nettet samt til afspilning af DVD-film.

Mit grafikkort, Asus A9550 (Radeon), skulle understøtte HDCP på DVI-udgangen, hvilket skulle være et krav til denne model fra Pioneer.
Korrekt?

Hvordan sætter jeg min PC op til at udnytte displayet perfekt via HDMI-ingangen Jeg har læst, at det ikke skulle være nok, at sætte grafikkortet til at sende en opløsning på 1280x720 ud. Hvorfor ikke, og kan man bruge PowerStrip til at redde situationen og dermed bruge 506'eren som en super monitor til HTPC'en?

Er der nogen af jer der har prøvet at tilslutte HTPC til Pioneers nyere plasmatv såsom 436/506? Og med hvilket resultat?

Mvh, Kim
Til top
kim_schrader Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2006 kl. 12:44
Jeg kan da lige tilføje, at min HTPC sagtens kan sættes op til opløsningen 1280x768 som er skærmens native opløsning.

Burde det ikke kunne virke ordentligt sammen med HDMI-indgangen?
Mvh, Kim
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu