|
Fra IPhone til Beovision 7 højttaler |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Kennethb2 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2018 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2018 kl. 13:39 |
Hej, er der nogen herinde der kan guide mig, jeg vil gerne kunne spille musik fra min IPhone over mit Beovision 7 tv, jeg har sidst forsøgt via Scartindgang med en adapter til phonostik og minijack i den anden ende, jeg har forsøgt at tilmelde både AV1 og AV2/VMEM, men lige meget hjælper det ?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Var det ikke en ide at købe en AppleTV?
Klaus
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
En Chromecast er vel en let og billig løsning - med mindre du har valgt Apple Music som din musik kilde...
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Hej Kennethb2 Hvad for en version er dit BeoVision 7 ??? |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Kennethb2 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2018 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 8 |
Hvor ser man det ?
|
|
![]() |
|
jeg har Apple tv til min gamle fladskærm men der er jo ikke HDMI indgang ? Det er med digital tuner forresten
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Uden HDMI tilslutninger får du det svært. Du har så et BV7 Mk 1 eller 2. Vi må konstatere at det ikke er bare Det er fordi BeoVision 7 Mk. I & Mk. II tv decoder lyd i DSM, ikke i PCM lyd. Et Apple TV 3 sender PCM Fra og med BeoVision 7 Mk III findse der HDMI indgange og BeoSystem 3, og nu er det et HD TV.
|
|
|
|
![]() |
|
Kennethb2 Se også indlæg af 17-Oktober-2017 kl. 07:16 side 48. https://forum.recordere.dk/bo-din-kabler-connection-div-diy_topic7820_page48.html Hvor du finder en beskrivelse af en mulighed, jeg ikke har afprøvet. |
|
|
|
![]() |
|
en B & O mand foreslog scart stikket til at køre lyd ind, men det kan man ikke siger du ?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19579 |
Man burde kunne med scart.
Men der skal du så have et scart kabel, hvor lydkablerne går til audio in benene og ikke audio out (2 og 6, ikke 1 og 3). Så burde du kunne bruge et kabel fra telefonen. Men hvem fanden (undskyld mig) gider at være kabelforbundet til sit tv, når man kan AirPlaye via en gammel airport Express. Så behøves man ikke at sidde i kabelafstand fra fjernsynet. Har du for øvrigt ikke overvejet at købe et mere moderne tv? Klaus
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5311 |
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
1000 tak for alle svar, det virker nu, og jeg vil nødig skifte dette smukke tv ud med en kedelig moderne fladskærm god weekend ;-))
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |