|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
august ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 10-Marts-2005 kl. 10:41 |
Hej Har lavet lidt tv optagelser i mce2005, disse optagelser vil jeg nu have lavet om og brændt ud på en dvdskive, så man kan se det på en alm. dvdafspiller. Hvilket software er næmest / bedst at bruge ???
|
|
![]() |
|
Henrik P ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Hej Der ligger nogle downloads på the green button, men jeg har endnu ikke afprøvet nogen af dem. Jeg har iøvrigt samme opgave foran mig, så jeg glæder mig til at høre dine erfaringer. Hilen Henrik P |
|
![]() |
|
Henrik P ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Hej Prøv at checke denne tråd på TGB: http://www.thegreenbutton.com/community/shwmessage.aspx?Foru mID=41&MessageID=87204
Hilsen henrik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |