|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ThoMar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2006 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 14-Januar-2008 kl. 16:52 |
Jeg har en media center pc hvor jeg gerne vil have et almindelig antene signal overført til mit gamle fjernsyn. Ikke scart
Hvordan gør jeg det.?
Pc'en har et nVidia GE Force 7300 LE grafik kort. som har S-vidio udgang.
Monitor udgang er digital 1280x1024
Jeg har prøvet med en RF modulator som kan konverterer til et almindeligt antenne signal,
Men alle de muligheder jeg har førsøgt, der har den ikke kunne vise hele skærmen, da opløsningen er for stor.
Er der andre som har haft det problem?
Skal jeg købet et andet grafikkort?
Skal jeg bruge 2 grafikkort.?
Kan man på ande grafikkort køre med 2 forskelige opløsninger, på de 2 udgange(monitor-tv)?
Håber en kan hjælpe.
|
|
Mvh
ThoMar |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
prøv lige at sætte opløsningen til 1024X768 det plejer at gå bedre...
|
|
![]() |
|
ThoMar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2006 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jo, det er rigtigt. Men det syntes jeg godt nok er en nødløsning.
Børnene kan ikke finde ud af det. Og min monitor/grafikkort har svært ved at skifte tilbage igen.(Sort skærm).
Er der ikke en anden mulighed?
Findes der et grafikkort med antenne udgang?
|
|
Mvh
ThoMar |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Er der ikke Scart i det omtalte TV? ... og så anvende et kabel TV-out til scart, og sætte grafik-kortet ordentlig op til Tv-et... RF-modulering er mindre god løsning...
http://www.hauppauge.de/pages/products/data_wmvp.html
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |