recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fra Plex til XBMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fra Plex til XBMC

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nitten82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nitten82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 21:01
Desværre. Der lidt lukket land hvad angår xbmc og apps til apple apparater. 

Edit: der findes et par apps der kan fjernstyre xbmc men det er vist også det. Kan anbefale xbmc commander.

Redigeret af Nitten82 - 31-Januar-2014 kl. 21:04
Til top
Madz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2005
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 22:07
Hvad er det du syns som er ustabil ? Er selv stor plex fan og syns nu det køre meget godt..  dog skal man jo huske at opdatere det da der tit kommer forbedringer 
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 22:25
Det fryser tit og har rigtig tit sort skærm. Jeg må ofte genstarte min Mini.

Dernæst er jeg nu bare lidt hooked på alle de add-on´s der fåes med XBMC
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2014 kl. 10:35
Fik du sat det op? :)

Ang. Auto libary Update er det ikke helt sandt hvad den anden bruger skriver, den indstilling findes indbygget i xbmc under indstillinger, ved at sætte den op til den skal scanne efter nyt indhold ved hver opstart.

Det tager kun lang tid, indtil du har fået scannet alle film og serier ind, ellers går der maks ti sek ved hver opstart hvor den tjekker efter nyt.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2014 kl. 11:04
Hej JordanDK
Ja jeg fik rodet godt med det og fik det til at spille, syntes jeg:). Det er jo møglækkert som man kan tilpasse det som man vil:).
Fik hentet ACE skin som (for fruen) er lige så overskueligt som plex er det.

Jeg er dog noget ærgerlig over at der ikke findes en Client App til Idevice.
 - Næste skridt er at finde mig et nyt EyeTV hybrid. Da jeg fandt ud af det var mit der var stået af og ikke bare ustabilt program.
Scanningen er ikke noget problem. Jeg har sat den til at scanne fra opstart. Remote til anlæg fungere også ligeså fint til XBMC som til Plex.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2014 kl. 15:47
Jeg bruger plex server til iPad samt Lumia 920. Den passer sig selv på medieserveren og bliver brugt når vi er på farten og ind imellem på arbejde hvis der er en død periode.

Bruger den dog kun til det. Har dog shared mit libary i plex serveren med min bror og det samme har han med sit. Da der findes plexbmc plugin til xbmc, så vi har adgang til hinandens film, serier og musik.

På den måde har vi det bedste (synes vi begge hvert fald) til når man er hjemme lokalt og til når man er på farten.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2014 kl. 15:50
Ok vi bruger AEN NOX på alle vores xbmc maskiner. :)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2014 kl. 16:54
Jeg tror jeg holder plex og xbmc kørende på min mini Mac. Så jeg stadig kan streame til iPad osv.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2014 kl. 18:22
Det også et godt valg...

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 21:44
Hmmm jeg måtte installere et nyt XBMC, da jeg fik installeret en PVR Client der fuckede det godt op.

Efter jeg har gjort det har jeg dog svært ved at scrape min musik samling. Det havde jeg ingen problemer med sidst. Samme fremgangsmetode som med film.
Finde lokaliteten. Tilføje scrape og angive det film. Sådan virkede det med film.

Men jeg kommer slet ikke til menuen hvor jeg kan/skal scrape min musik. Nogen der har en hurtig hjælp her? 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 23:09
din database er fucked up. som i den anden tråd du spurgte skal du slette follderen under "applikations support" i dit bibliotek.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 23:40
Jeg henter et program apptrap og så fik jeg slettet det HELE og det var vejen frem:)

Jeg havde simpelthen glemt hvordan jeg redigerede fil kilder, så det har jeg fået gjort igen og det virker sådan nognelunde:)...
Der er stadig Musik og Film den ikke vil finde selvom jeg har rippet i samme format og med samme program
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu