|
Fra USB-A han til minijack og USB-A |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2018 kl. 15:44 |
Ved I hvor jeg finder en USB adapter, som kan lave et USB-A han stik om til et USB-A han og et minijack?
Jeg har en Brodit mobil holder i mine to biler, og her passer kabelholderen kun med det originale lightning stik til iPhone. Jeg vil gerne koble iPhone på til strøm og på bilens højtalere. Derfor har jeg behov for at det originale lightning kabel både kan oplade iPhonen og koble den på bilens højtalere. Ved I hvor jeg finder sådan en løsning?
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så vidt jeg ved (og jeg ved ikke alt) så eksisterer det ikke, da det som overføres via USB er digitalt, og derfor ikke kan overføre analog lyd til dit minijack input på anlægget samtidigt.
Et eller andet sted i den løsning du søger skal der finde en Digital->Analog konvertering sted, i form af et lille lydkort, og det tvivler jeg sgu på nogen har produceret ... men som sagt, jeg kan tage fejl; man kan finde meget sjov på Aliexpress ![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
Men bemærk, den understøtter IKKE handsfree opkald ![]() EDIT: Ved heller ikke om den kan skydes ind i mobilholder systemet??
![]() Redigeret af JørgenT - 07-Februar-2018 kl. 17:41 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Der kan I selv se, jeg ved ikke en skid!!!!
![]() ![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
En anden model, med indbygget MIC til handsfree:
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
Desværre er der ingen af de to løsninger der passer ind i en Brodit mobilholder :(
|
|
![]() |
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Brodit.se - men vi skal både vide hvad det er for en mobil og om det er en passiv eller aktiv model af holderen.
|
|
![]() |
|
Det er til en iPhone 8, og Brodit holderen ser således ud:https://www.brodit.com/product.html?id=714009&pn=prod&brand=Apple&model=iPhone+8
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19561 |
Brodit holderen bruger netop et eksternt ladekabel, så der brude være en chance for at det fungerer med de nævnte kabler.
Jeg vil dog hellere råde dig til at få noget bluetooth halløj i din bil, så du har trådløs overførsel til din bil. Klaus |
|
![]() |
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Som Klaus siger - BT eller skift bil og få en med apple carplay.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |