|
Fra vitrine til stoflåger |
Besvar |
Forfatter | |
PerTarillon
Ny bruger Oprettet: 27-November-2017 Sted: Kolding Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-November-2017 kl. 19:29 |
Jeg har været ude og shoppe nyt av møbel og så tænkte jeg at jeg kunne tage glasset ud af lågerne og så montere højtalerstof istedet for, men er der nogen der har erfaring i at skille sådan en låge ad. Møblet er IKEAs Bestå tvbord stel med vitrine låger med træ kant.
|
|
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan man ikke købe løse låger relativt billigt og så ta en stiksav.... så kan du altid fortryde
|
|
Ning
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller tage en hammer og smadre glasset. Du vil sikkert bare ødelægge lågen hvis du prøver at skille den ad, da den er limet sammen.
|
|
PerTarillon
Ny bruger Oprettet: 27-November-2017 Sted: Kolding Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var også min tanke men er i tvivl om glasset er limet fast i rammen
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det sidder bare fast i rammen, og kan trækkes ud når det er gået i stykker. Har selv et vitrineskab hvor glasset bare sidder i rammen. Og har faktisk prøvet at skille en låge ad, og den kunne absolut ikke samles igen.
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
En mulighed er at baldre glasset, og hænger der så noget fast med lim så opløs limen med en varmepistol. Bare vær forsigtig med varmepistolen, at den ikke tager malingen med. Udnyt at glas er varmeledende, og varm på glas og ikke maling. Men som Kampus siger er det ikke sikkert at glasset er limet på. /Lars
Redigeret af Lars - 27-November-2017 kl. 21:58 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg ved ikke om svaret ligger på denne side. Vi bare henvise til siden da der er mange gode IKEA Hacks
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg ville købe de billige træ låger og skære dem til
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |