|
Fra windows 7 til soundbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ToolsGF ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2012 kl. 16:32 |
Mit problem består i at få lyden fra computeren til min samsung soundbar til et andet format end PCM. Jeg bruger HDMI kabel fra computeren til Fjernsynet. Og så er fjernsynet forbundet optisk til soundbaren, når jeg ser DR HD, skifter den selv over til Dolby digital, men når jeg afspiller en dvd på pceren over fjernsynet og igennem soundbaren, kan jeg ikke få den til at skifte? Nogen ideer?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19931 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lad mig gætte: Dit (for os ganske ukendte) fjernsyn kan sende surroundlyd ud fra den interne tuner, men fra eksterne kilder kan den kun sende stereo ud - det er meget almindeligt. Det står ganske givet også i manualen til dit fjernsyn. Løsning: træk et lydkabel fra PC til soundbar. Klaus |
|
![]() |
|
ToolsGF ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok tak for info, leder mig hen til det næste spørgsmål
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |