|
Fragt af elektronik til udlandet? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Maj-2019 kl. 13:00 |
Jeg har mod forventning svært ved at sælge min NAD T758 v3
En mulighed er at prøve på ebay.de Hvem sender nemmest til udlandet (Europa)? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5055 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DHL
Redigeret af Munch - 05-Maj-2019 kl. 14:31 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Man bør også undersøge, hvad de erstatter.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Har du sat den på dba?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
Ja
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
Husk at medregne Ebays salær plus Paypal gebyr (Dette regnes af portoen såvel som salgsprisen) - Det bliver ca. 17-18% i det hele (Så det kan med andre ord nogen gange bedre betale sig at sælge lokalt med rabat).
Når jeg sender til udlandet bruger jeg posten, men det er typisk også ting under 2kg - det bliver hurtigt dyrt, når det er noget tungt. (Vil gætte på at en receiver nok koster 5-600kr). Redigeret af Kasper_J - 06-Maj-2019 kl. 15:00 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Plus der måske kun er dækning for nogle hundrede kroner, hvis pakken forsvinder eller bliver beskadigt. |
|
![]() |
|
MadsHolmberg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2019 Status: Offline Point: 1 |
Er den solgt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |