|
Fragt af plasma TV (liggende el. stående) |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
Ham_Der_Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
||
Hvordan ser det ud med stående eller liggende transport af LCD skærme?
|
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1755 |
||
* Redigeret af RuneH - 06-Marts-2012 kl. 21:55 |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1755 |
||
Jeg ville til enhver tid transportere mit stående.. Og hvis mit nyindkøbte tv ankom liggende, ville jeg ikke tage imod det. Så simpelt er det.
Jeg købte mit G20 hos Expert (garanti-sag, så derfor expert) og der fortalte de flot og længe om hvordan de transporteret deres tv til kunder. Og fint og fornemt ankom det spændt fast til siden af vognen, stående. Selv deres chauffør sagde han aldrig kunne finde på at ligge det ned. Redigeret af RuneH - 06-Marts-2012 kl. 21:55 |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
||
Hvad med det der står i manualen. Men mindre fragtmanden pakker kassen op for at læse manualen er den vel næppe møntet på ham???... I manualen til min pana plasma skærm står der at den altid skal transporteres stående... (dog også en noget ældre pz70) |
|||
![]() |
|||
Robbie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
||
Har lige haft mit Samsung 7705 50" plasma til rep. under garantien. Den blev hentet af varebil fra service centret (Sprinter). Den blev kørt frem og tilbage liggende på en af de hylder der var i bilen. Jeg var selv med til at bære den ind. De var 5-6 fladskærme der lå på hylderne.
Den tog ikke mere skaden end det den havde i forvejen
![]() Ham der kørte med bilen, sagde at de aldrig havde problemer med dette. Han mente ligefrem, at de kørte med dem på den rigtige måde
![]() |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
||
Jeg transportere mit tv siddende, det er alt for svært, at ligge eller stå op, når jeg kører bil
![]() |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
||
Man forstår godt TV forhandler i dag får så meget kritik når man ser et forum som dette hvor alle mener de ved alt og de andre er forkert på den :)
|
|||
![]() |
|||
TripleD ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
||
Men skal det så stå op på trillebøren, eller skal det ligge ned på den ![]() Ej, jeg ku sku ikke lige lade være ![]() Jeg selv transporterede mit 50" VT20 fra Odense op i nærheden af Aalborg, og jeg havde målt at det lige nøjagtigt kunne stå på bagsædet. Havde dog lige glemt at tage højde for at bilen snævrede ind op imod taget... Så det endte med, at det måtte ligge ned bag i den gamle Alto. Bagsæderne lagt ned, en ordentlig dobbelt dyne nedenunder tv'et samt nogle puder, stille og rolig kørsel hjemad, og der var ingen problemer da vi kom hjem og fik det sat ind. Så det kan altså godt lade sig gøre, men man skal jo ikke køre lige som Ronni i hans Seat ![]() |
|||
Med venlig hilsen
TripleD Panasonic 50" VT20 Min første fladskærm :-D Pioneer VSX-921 Surround receiver CAV Audio 5.0 Front: Fi-EX. Center: Fi-C30 Bag: Fi-S30 Mangler nu kun en ordentlig sub :-D |
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
||
Helt og aldeles enig. I bilen ville jeg (har jeg altid) transporteret plasma-tv (eller LCD/LED) stående, fastspændt ved hjælp af diverse stropper mm. og samtidigt hvilende på adskillige dyner og tæpper, således at bump ikke giver skader på tv. |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |