recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fragtpris for film fra amazon.de?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fragtpris for film fra amazon.de?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fragtpris for film fra amazon.de?
    Sendt: 09-August-2021 kl. 15:49
Jeg fandt to UHD-film med danske undertekster
Men ved checkout kunne jeg se, at fragten kostede det samme som filmene Confused
Det må have været en ekstern forhandler
Så det blev lissom ikke til noget


Redigeret af jake51 - 09-August-2021 kl. 15:49
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2021 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg fandt to UHD-film med danske undertekster
Men ved checkout kunne jeg se, at fragten kostede det samme som filmene Confused
Det må have været en ekstern forhandler
Så det blev lissom ikke til noget

Ok?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2021 kl. 16:54
Du har aldrig overvejet at tjekke hvad der står i højre side på amazon? - der står jo ligesom hvem og hvordan der bliver solgt fra den forhandler du forsøger at købe fra. - så kan du allerede der afgøre om det er noget du har lyst til.

Hvis man ikke gider læse hvad der står, så må man også selv tage konsekvenserne.
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2021 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg fandt to UHD-film med danske undertekster
Men ved checkout kunne jeg se, at fragten kostede det samme som filmene Confused
Det må have været en ekstern forhandler
Så det blev lissom ikke til noget

Det kan hurtigt betale sig at vælge fra en sælger hvor filmen måske koster 1-2 Euro mere, men forsendelsen så ER inkluderet, billig eller ligefrem gratis via Amazon eller - Det plejer man let at kunne finde med mindre det er nogle meget smalle eller importerede film det kun er en enkelt eller 2 sælgere der tilbyder.

Hvis man allerede er logget ind på forhånd, så plejer den rette forsendelsespris at stå lige under prisen på filmen i listningen af de forskellige sælgere, så det burde ikke være så svært.

Redigeret af TBC1 - 09-August-2021 kl. 17:06
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2021 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg fandt to UHD-film med danske undertekster
Men ved checkout kunne jeg se, at fragten kostede det samme som filmene Confused
Det må have været en ekstern forhandler
Så det blev lissom ikke til noget



Cool story bro.
Til top
Zombie1343 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Marts-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zombie1343 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2021 kl. 14:48
ja, jeg har lige kløet mig i nakken.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2021 kl. 15:43
Så er det måske kun mig der mener at når forsendelsen koster lige så meget som to UHD-film, så er det lige dyrt nok Confused
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2021 kl. 18:37
Nej, det er du ikke den eneste der mener, men din tråd her tjener intet formål.
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2021 kl. 21:43
Jeg gætter ikke på at du er på Facebook, for du bruger virkelig dette forum til samme type opslag, som lige så godt kunne forsvinde der.


Redigeret af Rolias - 10-August-2021 kl. 21:45
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2021 kl. 23:31
Jeg købte en karton Puch og et flute i dag...

Redigeret af Nagash - 10-August-2021 kl. 23:31
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2021 kl. 20:47
@nagash . crap nu bliver jeg sulten.
Men fik dog en isvaffel i dag for første gang i omkring 2 år tror jeg :-)
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2021 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg fandt to UHD-film med danske undertekster
Men ved checkout kunne jeg se, at fragten kostede det samme som filmene Confused
Det må have været en ekstern forhandler
Så det blev lissom ikke til noget


Jeg prøvede præcis det samme i går, nede i Fakta havde de skinke på tilbud, men den italienske salat kostede mere Confused
Nå men jeg endte så med noget spegepølse, og en liter letmælk, ikke fordi jeg drikker specielt meget mælk, men børnene vil gerne have et glas.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu