|
Fragtpris for film fra amazon.de? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
uffidon
Super bruger Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 344 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kløer helt tosset på ryggen hvor jeg lige akkurat ikke kan nå
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kløpind - oplagt julegaveide!
Klaus
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er dælme længe til jul hvis det allerede kløer nu
Redigeret af Hackerjac - 12-August-2021 kl. 09:58 |
||
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi skulle køre helt til jysk i Rønne fra Allinge for at købe en stræklagen. Skulle så lige købe noget at drikke i brugsen i klemensker og der havde de såmænd en stræklagen. Så sparede vi lige de kilometer 😊😊
Redigeret af sokken - 12-August-2021 kl. 23:12 |
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@sokken - se DET er sg nyttig information - hvis jeg en dag skulle forvilde mig over til den lille ø :-)
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo, men har man fødselsdag i maj, så er det jul først…..! Klaus
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så vidt jeg er orienteret spreder du falske oplysninger. Brugsen i Klemensker er ikke bare en Brugs, men en SuperBrugs! Ska do haen rød sil mæ jem? Klaus
|
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kunne godt spise et hvidløgesflute
|
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Arghh troede ingen ville opdage det 😊😊
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo jo, nu er jeg jo også ret "borhnholmerbekendt" - eller rettere var det. Min tidligere kollega Jørn-Ole boede i Arnager, hvor han og konen lejede et par værelser ud. Når jeg så var "på øen" for at arbejde, lejede jeg et værelse hos dem. En dag i foråret blev vi sendt i byen for at handle, efter arbejde. Vi skulle køber servietter med hjem. "Jule servietter" fik vi besked på. Vi ledte og ledte og fandt ingen. Indtil vi kom hjem igen og fandt ud af at det snart var påske. Gul og Jul på bornholmsk er ret tæt på hinanden :-) Skååål.... Klaus
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Det er meget sjovt alt sammen
Men måske er det på tide, at I opretter jeres egen hyggetråd?
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du blev da hurtigt sur
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |