|
Fragtpris for film fra amazon.de? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er fascinerende... Endte du med at købe et andet sted fra så. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hele processen. Kan du uddybe lidt mere?
|
|||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det gjorde jeg faktisk
Jeg fandt et sted med billig forsendelse
Hvis der ellers stadig er interesse for emnet Men måske er du sarkastisk her? Sgu lidt svær at se uden emoji |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor købte du i stedet. Jeg købte for nyligt Hobbitten, Ringenes herre og Game of thrones på UHD på amazon.de til klart bedre priser end i DK, men ja man skal ligge kigge efter om det er amazon selv der sælger varen eller en ekstern sælger
Redigeret af kennethbrdk - 13-August-2021 kl. 17:01 |
|||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hos zavvi.de gav jeg sølle tre euro for forsendelse af to film
|
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
OK - er der ikke fri fragt hos amazon.de hvis man køber for mere end 25 euro - det har der været i hvertfald, mener heller ikke at jeg betalte noget i fragt da jeg købte hobbitten, LOTR og GOT, men de kostede så også en del mere end 25 euro
|
|||
mortenstryhn
Bruger Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 141 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo, fri fragt ved køb på €39 hos Amazon selv - men ikke ved køb på Amazon Marketplace.
|
|||
dr_schlemer
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |