recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fragtpris for film fra amazon.de?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fragtpris for film fra amazon.de?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2021 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg fandt to UHD-film med danske undertekster
Men ved checkout kunne jeg se, at fragten kostede det samme som filmene Confused
Det må have været en ekstern forhandler
Så det blev lissom ikke til noget

Det er fascinerende... Endte du med at købe et andet sted fra så. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hele processen. Kan du uddybe lidt mere?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2021 kl. 15:25
Ja, det gjorde jeg faktisk
Jeg fandt et sted med billig forsendelse
Hvis der ellers stadig er interesse for emnet
Men måske er du sarkastisk her? Sgu lidt svær at se uden emoji
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2021 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Ja, det gjorde jeg faktisk
Jeg fandt et sted med billig forsendelse
Hvis der ellers stadig er interesse for emnet
Men måske er du sarkastisk her? Sgu lidt svær at se uden emoji

Hvor købte du i stedet. Jeg købte for nyligt Hobbitten, Ringenes herre og Game of thrones på UHD på amazon.de til klart bedre priser end i DK, men ja man skal ligge kigge efter om det er amazon selv der sælger varen eller en ekstern sælger Smile


Redigeret af kennethbrdk - 13-August-2021 kl. 17:01
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2021 kl. 17:32
Hos zavvi.de gav jeg sølle tre euro for forsendelse af to film
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2021 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hos zavvi.de gav jeg sølle tre euro for forsendelse af to film

OK - er der ikke fri fragt hos amazon.de hvis man køber for mere end 25 euro - det har der været i hvertfald, mener heller ikke at jeg betalte noget i fragt da jeg købte hobbitten, LOTR og GOT, men de kostede så også en del mere end 25 euro
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2021 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hos zavvi.de gav jeg sølle tre euro for forsendelse af to film

OK - er der ikke fri fragt hos amazon.de hvis man køber for mere end 25 euro - det har der været i hvertfald, mener heller ikke at jeg betalte noget i fragt da jeg købte hobbitten, LOTR og GOT, men de kostede så også en del mere end 25 euro

Jo, fri fragt ved køb på €39 hos Amazon selv - men ikke ved køb på Amazon Marketplace.
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2021 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hos zavvi.de gav jeg sølle tre euro for forsendelse af to film

OK - er der ikke fri fragt hos amazon.de hvis man køber for mere end 25 euro - det har der været i hvertfald, mener heller ikke at jeg betalte noget i fragt da jeg købte hobbitten, LOTR og GOT, men de kostede så også en del mere end 25 euro

Jo, fri fragt ved køb på €39 hos Amazon selv - men ikke ved køb på Amazon Marketplace.
Sorter efter prime på Amazon.de. Typisk meget billig fragt. Små eksterne leverandører er dyre i fragt. 
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu