|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jhauerslev ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() Sendt: 14-Juli-2007 kl. 10:30 |
|
Hej
Jeg har i sidste uge købt en Philips 32PFL7332, men det er som om når man ser tv på den, så springes der til tider en del frames over, så billedet kommer til at forløbe for hurtigt - dette sker både ved visse dvd-film samt forskellige film på tv. (ved godt det lyder underligt, da kilden jo er udsendt i et fast format) Er der et eller andet jeg ikke har fanget ang. fladskærme? |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40564 |
![]() |
|
Sansynligvis en fejl i kilden, og ikke i TVet. Det kan ske at der er lidt hakker i billedet når det er Digitalt. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Prøv læs denne blog, den giver dig nok en bedre forståelse omkring problematikken. edit måske det ikke lige var den slags "hakken" du mente Redigeret af rhsin - 14-Juli-2007 kl. 10:37 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
jhauerslev ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Ja for min kilde er jo analog, men det skifter lidt fra film til film - f.eks. er The Longest Yard umulig at se, mens Ice Age 2 kører helt uden problemer, jeg kører dog endnu alle mine signaler analogt ![]()
Jeg har nemlig tænkt over det, men er det virkelig så udpræget? |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40564 |
![]() |
|
Selv om du modtager TV Analogt, og ser DVD via Scart, er det stadig Digitale kilder signalet kommer fra. For dine DVDers vedkommende så er det sikkert fordi, at de har ridser eller bare skal renses. Det opleves ofte med DVDer fra Blockbuster, men efter et bad, så kører de fint. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm oki, det er nu hjemme-back-ups, men jeg prøver - kan nu ikke lige se hvordan jeg skal give tv2-film et bad, men tak for hjælpen ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hjemmelavede skiver. Så er problemet et helt andet, det er de skiver der er optaget på som ikke er af god nok kvalitet, der er begyndt at blive "huller" i dem, den eneste måde er at overføre til skiver af bedre kvalitet, hvis da det ikke er for sent at gøre det. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg fundet ud af det - det var simpelthen Philips' Digital Natural Motion der glattede bevægelserne for meget ud. Så må jeg nok nøjes med at slå det til når der er bold
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |