|
Framerate ved Blu ray rips |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den har jeg også fanget;) nu gik snakken også mere over på makemkv:). Tak jeg vil smide nøglen ind og bruge mkv istedet.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lagde du ikke mærke til at det var et link jeg havde lavet? |
||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo men jeg overså nøglen inde på siden:). Men den er installeret og er nu kørende, det er altså bare noget hurtigere. 3D rips driller mig dog noget, nogen der har fif her? Jeg trykker nemlig ellers avc3d af, men det er kun 2 der blir rippet
|
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har aldrig oplevet, at Handbrake har lavet rod mht. framerate? Opfanger den ikke automatisk hvad kildematerialet er skudt i?
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo, hvis man vælger FPS: Same as source. Har nu heller aldrig oplevet problemer, og der er da efterhånden røget en hel del i gennem.
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er muligt jeg har gjort noget i handbrake (men den vælger altså 30p pr default), selvom jeg mindes blot at have installeret det, men jeg har ikke brugt det ret meget da det var makemkv jeg foretrak.
Nå, men betanøglen er udløbet her pr 1/8 - Kommer der normalvis en ny key eller?
Redigeret af Bromberg5 - 03-August-2018 kl. 08:23 |
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal sørge for, at du altid kører på den nyeste version.
Så udløber nøglen aldrig. Og der er lige kommet ny version.
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
og ja Bromberg - hver gang den udløber går du ind og ser om der enten er kommet en ny version eller en ny key inde i forummet. - Standard procedure HVER gang.
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I Handbrake skal du bare vælge Same as source i stedet for at køre default. |
||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja jeg så lige der var kommet en ny siden sidst:)
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan også selv lave en ny default preset som f.eks. har 25 fps. etc.
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |