recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - fransk tegneserie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fransk tegneserie

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Isa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-December-2013
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Isa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: fransk tegneserie
    Sendt: 19-December-2013 kl. 22:33
Jeg leder efter en fransk tegneserie, formentlig fra starten af 80'erne. Den handler om et ungt ægtepar, hvor hun modvilligt må følge sin mand, som har arbejde i Afrika. Hun bliver veninde med en lokal pige/kvinde, som på et tidspunkt skal omskæres. Det ser hovedpersonen (som ikke helt ved hvad det handler om) og hun kaster op. 
Er der nogen, der kan hjælpe mig med en titel? Så vidt jeg husker, er coveret i pastelfarver og indeholder et ord, noget lignende legionær. 

Kh Isa
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2013 kl. 22:42
HEj Sofie - er godt klar over at det her måske er lidt voldsomt, velkommen til, men du er godt klar over du har spurgt i et forum som omhandler elektronik, hifi og computere? Tror altså du vil få langt bedre hjælp i et af de danske forums som helt sikkert eksisterer omkring tegneserier.  Det kunne fx være i forummet på tegnebordet.dk - det er jo primært for folk som selv laver, og jeg kunne forestille mig det nok var der du skulle spørge først. -  de har jo også en tendens til selv at have læst en del selv som inspiration :)
Til top
Isa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-December-2013
Sted: Kbh
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Isa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2013 kl. 23:02
Tak for tippet. 
Jeg har også skrevet på i engelsk tegneserieforum. Men jeg fandt recordere.dk ved en søgning på en fransk tegneserie. Men jo, du har helt klart en pointe! 

Kh Sofie
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu