|
Free Astra kanaler Sony Android TV. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ofh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2011 Sted: Herning, Denmar Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2020 kl. 01:11 |
Hej
Nogen der ved hvordan jeg sorterer mine sattelit kanaler på et Sony Android tv. Har foretaget kanalsøgning, og fandt over 1000 emner. Kan man sorterer så kun gratis kanaler dukker op i oversigten. På forhånd tak. Mvh Ole
Redigeret af ofh - 19-April-2020 kl. 01:13 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad siger manualen? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
Det kan man godt, både rækkefølge og favoritvalg kan tilføjes. Dette kan dog ikke udføres, hvis en timerprogrammering er indstillet.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
ofh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2011 Sted: Herning, Denmar Status: Offline Point: 12 |
@JeTex
Tak for info. Du mener at jeg kan sorterer de ca. 1000 kanaler så jeg kun får vist free kanaler? Skal der benyttes special software ? Eller kan det gøres nemt på selve tv'et? Mvh Ole
|
|
![]() |
|
Ingenting
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
lidt svært når det ikke er oplyst hvilket sony tv.
kommer valget under søgning ikke mellem gratis/betalings kanaler ? |
|
![]() |
|
Ksnede ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2018 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 10 |
På mit Sony XG9505 kan man før kanal søgning vælge ikke at medtage kodet TV (altså betalings kanaler) det samme kunne jeg på mit gamle LG Oled.
|
|
![]() |
|
Sorry
Det er et KD-55XD7005 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
https://helpguide.sony.net/tv/daep1/v1/da/02-01-02_02.html
Det har noget med den scannings type du laver, ligeledes skal man også kunne fravælge radio kanalerne fra parabol.
Redigeret af jetdirect - 20-April-2020 kl. 08:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |