|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
emmi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|
er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig. jeg har dreambox 800hd, men når jeg søger får jeg ikke alle kanaler frem. selv med manuelt finder intet.
jeg har også prøvet at ændre frek under cable.xml. men så finder den lidt flere kanaler, men når jeg så zapper til dem er der sort skærm og BER er mega høj over millioner. skal lige siges det er en db800hd med gemini 5.1. yousee kort med tv1000 og c+. kanalerne virker fint med den originale boks som jeg har lånt nede i butikken. hvad kan fejlen være..? mangler den netværk id? det man normalt skriver i org. boksen.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
You See frekvenser København: http://www.suodenjoki.dk/yousee_dvbc_channels.htm
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
emmi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|
jeg har prøvet de frek på siden, det var den jeg brugte som guideline.. outoff the box søgninh manuelt fandt intet på de frek som er skrevet på den side.. efter at have manuelt indtastning i cable.xml fandt den nogle af kanalerner, men BER er over en million og tv1000/c+ kanaler er bar sort
|
||
![]() |
||
lunapark ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
![]() |
|
Frekvenserne på suodenjoki.dk er desværre kun til StorKøbenhavn.
Nogen som har dem til Odense C ?? Mangler dem desparat :-) Jeg har også en Samsung boks fra YouSee, men man kan vist ikke udlæse frekvenserne fra den :-( Redigeret af lunapark - 24-Marts-2011 kl. 20:57 |
||
![]() |
||
YouSeesupport ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
Hej lunapark. Her skulle du kunne finde det du søger, du skal bare trykke på “Se den aktuelle kanaloversigt” så skulle du gerne få en frekvensoversigt frem. http://yousee.dk/kanaloversigt
Mvh Dan |
||
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan YouSee Support http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/ |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Det er kun frekvenserne for de analoge kanaler, man kan se på den side. For de digitale kanaler er der jo flere kanaler på hver frekvens og det vises ikke. Det er kun kanalnummer på YouSee-boksen der vises og det siger intet om frekvensen.
|
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
lunapark ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
![]() |
|
Lige præcis.....
Skide ærgeligt det andet ikke oplyses, det må da efterhånden været det mest brugte og efterspurgte. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |