|
Fremtidens standard? |
Besvar |
Forfatter | |
johnlindgreen
Super bruger Oprettet: 31-Oktober-2004 Status: Offline Point: 459 |
Emne: Fremtidens standard? Sendt: 16-November-2004 kl. 09:48 |
Lige som man gik og troede at kampen om fremtidens standard stod mellem Blu-Ray og HD-DVD, melder der sig en ny spiller på banen. http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=5452 Man skal nok lige lodde stemningen inden man kaster sig over den første DVD optager med et af de nye formater |
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 16-November-2004 kl. 11:17 |
Det lyder da som en død sild. En rød laser er billigere end en blå. OK, men en blå koster under en tier. VMD vil have 4 lag på en skive - det er ikke billigere end to lag. Man spare altså lidt på hardwaren og skal betale mere for softwaren. Og hvilke filmselskaber har de med sig ? Nå, det var ikke nævnt. Alle de store selskaber har valgt side, nogen begge sider, og HD og BD udviklerne har jo deres egne filmselskaber. Jeg tror ikke på den. Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
johnlindgreen
Super bruger Oprettet: 31-Oktober-2004 Status: Offline Point: 459 |
Sendt: 16-November-2004 kl. 12:44 |
Jeg tror nu også mere på den blå laser. Men man skal jo aldrig sige aldrig VHS vandt jo også over bedre formater, mest pga. støtte fra filmselskaber , så det taler jo for den blå laser. Det var jo også meget hype om at SCSI diske skulle udkonkurere IDE diske, men de lever jo og har det godt Så, så længe der er flere bud på teknologien bag høj kapacitets DVD'er, vil jeg nu nok lige holde hesten og se hvem der kommer ud når røgen har lagt sig. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |