|
Fremtidssikret 4K TV? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Burde slet ikke kunne lade sig gøre ifølge klausdm
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Har tænkt på at købe Samsung HU7505 55"
Har det nogen problem med netflix 4K ?? Eller venter det også på en opdate der virker ??
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Nej mit HU7505 streamer 4K fra Netflix helt fint, jeg havde en formodning om at jeg stadig ville bruge mit Apple TV til streaming af Netflix mest pga. den gode og overskuelige brugerflade, men jeg må indrømme at jeg er blevet glad for Samsung's App og stort set ikke bruger Apple TV mere.
Det er en konon TV, jeg er rigtig glad for det og har stort set ingen klagepunkter på det
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
Dejligt at høre overvejer nemlig også det tv har heller ikke haft nogle problemer med samsung ejer 3 idag og har haft 4 andre der stadig kører idag og det ene på 7 ene år
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Har du læst fejlundersøgelsen på flatpanels.dk? Så vil du også vide, at det ikke er for sjov, at Klaus, jeg og flere andre, er efter Samsung! M.v.h. |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
tja har 3 fejlfrie tv nu og de andre 4 er afhændet til famlie og venner kører også uden fejl og knægtens m75 er snart 8 år så for mig min ejen erfaring mere værd end en artikel har venner der har haft deres pana til rep 3-5 gange bare det første år den ene havde insekter under glas fra ny af hhhhhhh
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Ja jeg kan heller ikke rigtigt bruge den undersøgelse til ret meget, jeg har endnu aldrig oplevet problemer med Samsung TV og kender flerer kolleger/familie/venner der heller ikke har, så jeg mener min "Brugerundersøgelse" er ligeså god, og sikkert lavet på ligeså troværdig data ;-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det er jo ligesom med franske biler - MANGE mennesker ejer og kører i dem, uden problemer! Der er blot procentvis større risiko for, at man oplever el-fejl på disse (og italienske) biler!
Det er jo fint, at I ikke har oplevet problemer. Men jeg finder undersøgelsen passer fint i tråd med, hvad mine egne erfaringer for radio-/tv-branchen siger, gennem de seneste 10+ år! Som jeg skriver som kommentar til undersøgelsen, så er mine erfaringer, at hvis man halverer fejlprocenten fra undersøgelsen, så passer det med virkeligheden! D.v.s. at f.eks. Samsung ligger på en fejlprocent i området omkring de 8%. Derfor er der jo også en KÆMPE portion Samsung-ejere (92%), som ikke oplever problemer! Så hvad kan man bruge "jeres" lille "hjemmestatistik" til? Intet! M.v.h. |
|
![]() |
|
![]() Redigeret af donlon - 28-Juli-2014 kl. 10:38 |
|
![]() |
|
Tja vores erfaring kan vel være lige så god som den smalle undersøgelse fra bla kontant.
Der må jo være tale om alle de samsung tv der er solgt i dk og dermed også alle de budget tv under 2k der langes over disken hos bla mutanten.
Kunne godt tænke mig at hvis andre mærker som fx sony og pana også lavede sub 2k budget tv til børneværelser køkken osv ville deres fejlrate nok også være højere :) faktisk så mener jeg ikke at 8% er så dårligt med det i mente.
Men det er sku ved at være trættende at læse de samme kommentarer hver eneste gang samsung bliver nævnt,du kan ikke li mærket fint nok men hold det dog for dig selv.
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Jamen, jeg kan da også komme med Min egen lokale undersøgelse.
En kollega der har et aldrende LE40 der virker fint og min svogers 10.000 kroners tre år gamle der fik lytsygen og gik i stykker. Fejlrate: 50% og ikke kun på de billige modeller. For øvrigt, så fremstiller Samsung slet ikke selv de billige modeller og det er sjældent de billige modeller du hører om fejl på. Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Samsung har den laveste fejlrate - blandt alle mærker - for mid/highend TV.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |