recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fri Apple Tv+ abonnement i et år
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fri Apple Tv+ abonnement i et år

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1495
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fri Apple Tv+ abonnement i et år
    Sendt: 03-August-2020 kl. 10:20
Hej,

Jeg har købt mig en ny Ipad og der medfølger et gratis apple tv+ i et år.

Men når jeg forsøger at aktivere det så skriver Apple Tv+ app’en at abonnementet koster 39 kr pr måned.
Er der bare noget den skriver og så trækker den først penge om 1 år eller er der et ninjatrick der skal udføres for at det virker?

Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2020 kl. 11:23
de trækker først penge om et år

Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2020 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

de trækker først penge om et år

 
Ja, korrekt har også lige set den gør det samme. Husk at afmelde inden et år.
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1495
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2020 kl. 13:17
tak
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2020 kl. 13:45
Jeg bemærker dog det ikke alle film man kan se? Nogle skal man betale for, hvad er meningen så med abonnementet?

Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2020 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Jeg bemærker dog det ikke alle film man kan se? Nogle skal man betale for, hvad er meningen så med abonnementet?

Det samme kan man jo sige om Viaplay, der også har købe/leje film.

Men det er korrekt at Apple TV+ har et ret begrænset udvalg i forhold til andre tjenester.
Du kan til gengæld glæde dig over at det ikke koster en bønne i et år Smile
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2020 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Jeg bemærker dog det ikke alle film man kan se? Nogle skal man betale for, hvad er meningen så med abonnementet?



Apple TV+ er er streamingtjeneste, som "bor" i en app kaldet Apple TV.

Apple TV app'en indeholder også filmedelen fra iTunes, og evt. indhold fra spkaldte Channels, der dog ikke rigtigt er kommet igang i Danmark.

Derfor ser man altså købe-/lejeindhold i app'en, men går du ned under Channels/Kanaler og vælger Apple TV+, ser du kun det Apple TV+ indhold, der er i abonnementet.

Og ja, det er forvirrende med de enslydende navne - specielt hvis man ser Apple TV + i Apple TV app'en på sin Apple TV boks
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2020 kl. 17:03
Når man tænker på at Apple ellers er garanter for brugervenlighed, så er interfacet i Apple TV og Apple TV+ godt nok noget være rod...
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2020 kl. 17:46
vær opmærksom på at du i app'en får mulighed for alle mulige film og serier. men når du finder det ikon inde i appletv+ appen som rent faktisk HEDDER appletv+ så vil du se nogle serier og lidt film som du kan se "gratis" det næste år. Det er blandt andet "the morning show" med steve carrell og Jennifer aniston, SEE med Jason momoa, og en del andre ting. Også lidt Oprah serier. - Det er monster forvirrende og jeg er helt sikker på det er bevidst fordi folk "lige" kommer til at klikke på noget som kostede penge.
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1495
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2020 kl. 20:06
jeg er altså blevet trukket 39 kr selvom det skulle være gratis. Hvad gør jeg?
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2020 kl. 20:38
Er du sikker på du ikke er kommet til at trykke på en film der koster 39kr?

Hvis ikke, skal du have fat i apple support. 
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1495
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2020 kl. 20:41
Ja det er jeg meget sikker på. Jeg har slet ikke brugt det endnu.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu