|
Fri os for dyrt TV |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6692 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nej, den billigste pakke hos Waoo koster 195,50 pr. md.
Redigeret af Brixen - 28-Juli-2014 kl. 23:12 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Lauritsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
|
Har investeret i en ChromeCast idag. Netflix og Viaplay kørte fint (dog hakkede live fodboldkampen noget) og så har jeg læst mig frem til at DR planlægger ChromeCast tilgang til efteråret også... Så har jeg alt det jeg skal bruge for 308kr (79,- til Netflix og 229,- til Viaplay sport) tv2 sender alligevel kun gamle film med Drich Passer...
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Ja, så kører det jo allerede for dig :)
Nu har jeg kun "almindelig" Viaplay, så kan ikke svare på om der er sket noget på live delen. Men lige da Viaplay kom på Chromecast, kørte det mildest talt ikke godt. Der er dog sket meget på de få måneder, så mon ikke også live sport bliver bedre. Har du tjekket om din telefon er på den liste jeg linkede til tidligere, for så kan du streame DR allerede i dag.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Nej, kortafgiften er afskaffet hos Boxer. |
||
![]() |
||
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
|
Du kan måske spare licensen hvis du ikke bruger DR ;) medielicens ulovlig
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19749 |
|
Hvordan det?
Du linker til et læserbrev........ Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Men et med vægtige argumenter... |
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
|
Hjemme hos os har vi levet uden TV-abonnement i et års tid.
Vi bruger DR's app til Disney Sjov om fredagen. Vi har Netflix til streaming af serier og film. Vi har Viaplay til streaming af fodbold og Formel 1. En gang om året køber vi så en måned hos HBO, når de er færdige med at sende den nye sæson af Game of Thrones. Det koster os ca. 300 kr. pr. måned og vi har kun det absolut mest nødvendige for at kunne se de ting vi gerne vil se. Alt ovenstående streames via Apple TV/Chromecast til vores TV. Farvel Kabel-TV ... for evigt.
Redigeret af Krjstoff - 29-Juli-2014 kl. 13:47 |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19749 |
|
Nej, det er skrevet af endnu en person som spiller sur. "Ikke alle har råd til 2400 kroner i medielicens og 3000 til en avis, så det krænker paragraf 77 i grundloven" ja, fint, få det lavet om til en personskat og betal det samme, har man så råd til en avis, hvis man ikke havde det før? Nej, det er og bliver det samme. Til alle medilicensmodstanderne: Tag jer sammen, stil op til folketinget og få gennemført jeres ændringer! Klaus |
||
![]() |
||
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
|
En bordantenne. Har 10 kanaler (alle dr plus noget lorry og folketing). 69.95 i føtex. Ser ingen grund til andet med netflix, net osv.
|
||
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
|
Er man sports/idiot - fodbold tosse, så er man mere eller mindre prisgivet.
Fik blod på tanden efter at have læst tråden her igennem og undersøgte hvilke muligheder jeg har som fodbold tosse. Mine krav var Premier League og Champions League. Viasat play koster 230kr, hvis jeg vil have tv2, som nok er den kanal jeg bruger mest efter fodbold kanalerne, så lander jeg på ca 300kr samlet. I min antenneforening giver jeg 340kr for det der er den store pakke og jeg mangler ingen kanaler. Tværtimod. For de ca 30 kr mere har jeg så alle mulige andre kanaler, som jeg trods alt sætter pris på, men snildt kunne undvære, hvis besparelsen var det værd. Som sportstosse kan jeg ikke ikke komme uden om de dyre tvpakker, desværre. Jeg har det sgu lidt blandet med tv pakkepriser. 340 kr er jo ikke så meget pr time i sidste ende, mens jeg syntes 340 kr plus licens på 200kr er helt hen i vejret..:)
Redigeret af Bromberg5 - 30-Juli-2014 kl. 16:48 |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Men nu er de 330kr du betaler for den store pakke, heller ikke standarden. Det er kun fordi du bor i boligforening, og I dermed får mængderabat. Vi almindelig dødeligt må bløde 479kr/md. Så er der alligevel 179kr at spare efter din beregning. For mig, som så slet ikke gider at glo på sport, er der virkelig mange penge at spare. Jeg skal nemlig ikke have Viaplay med live sport. Jeg nøjes bare med deres pakke til 79 med film og serier.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |