recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Friedels stuealter (Opdateret 2014)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Friedels stuealter (Opdateret 2014)

Besvar Besvar Side  <1 891011>
Forfatter
Besked
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 15:36
Det er også det jeg tænker :)

Så det bedste for mig vil være at spare det ekstra op og få den store (den har i hvertfald samme enheder i) Kan ikke lige se hvad cmc'en har.

Må håbe det blir muligt at finde en Center 2 på nettet, for synes godt nok 7499kr er meget :( 

Det er en ordentlig basse, den vejer over 10kg mere end CMC'en
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 16:17
Havde selv "den lille" B&W HTM62 center til mine store gamle fronter. Den gjorde det da fint, men jeg fandt ud af hvor meget jeg var gået glip af, da jeg fik opgraderet til HTM61. En verden til forskel ;-)
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 17:11
Tror jeg skal låne et surround sæt med hjem.

Må have det stilles op CM med de 2 centre og cm1 og så tror jeg også jeg vil høre dm 683 med htm1 og 685/686 for at høre om det er fint til mit behov, er bare lidt forelsket i det pianolak :)
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 21:47
Så har jeg fået mig et supra hdmi kabel, men kan sku ærlig talt ikke se nogen som helst forskel (fik det billigt så det gør ikke så meget) Men regnede ikke med der var nogen forskel på så få meter.

Har været i HFK og lytte lidt, og selvom pengepungen nok helst vil have jeg køber DM serien så har CM serien bare en bedre klang, synes den klare lyd er rigtig lækker (har kun hørt CM 1 og 5) Og så er jeg godt nok forelsket i den piano lak :) 

Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 10:08
Så er der sket noget nyt.

Har haft en popcorn hour A100 NMT hjemme, men virkede ikke med min mac (mac format) så nu har jeg fået en WD TV Live gen3 hjem og det spiller bare. Så nu kan jeg se mine film uden at skulle tilslutte min computer hver gang :)

Samtidig er jeg startet på surround delen, men i første omgang blev det til en ny center, dog får jeg den først d. 16 da jeg fik en ven på den anden side af broen til at hente den for mig.

Har dog fået kablet så nu kribler det bare i fingerene :D 

Lavede en god handel på et audioquest rocket 33.

Redigeret af friedel - 08-Marts-2013 kl. 10:09
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 15:14
Så er den kommet på plads og indstillet.

Får taget nogle ordentlige billeder til side 1 på et tidspunkt indtil da må i se det nye monster her. 

Får satan en forskel det har gjort, tale er blevet meget tydligere. Næste stop dm 683 og 685 :D

og så et uden tøj som den ser ud nu. Mine fronter er ikke pæne uden tøj så de beholder det på :D

Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 08:08
Fedt at du kan høre en forskel, overvejer selv om jeg skal have mig en HTM61 til mit setup på et tidspunkt.
Udover at tale selvfølgelig er blevet bedre, kan du så høre forskel i lydbilledet på andre måder?
F.eks. når lyd bevæger sig fra venstre til højre, virker det bedre? 
Mit umiddelbare gæt er nok ja, men alligevel sjovt at høre erfaringer :) 
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 08:17
Ikke noget jeg har lagt mærke til, men har heller ikke lyttet vildt efter :)

Næste gang jeg ser en film skal jeg nok lige prøve at tjekke det :)
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 18:30
Så er der sket en masse nyt :) Opdateret på side 1

Lad mig høre hvad i synes :) 

Overvejer Scandyna Micropod til surround, nogen der har nogle erfaringer med disse?
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2014 kl. 09:25
Ingen der har noget spændende at sige :)
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 10:11
Jeg synes sgu det ser fedt ut og det er noget lækkert udstyr du har dig! Dine kabler skiller sig bare lidt ud. Alt andet er jo rimelig struktureret og stilfuldt. 
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 10:16
Tak, ja det er nogle store krabater, men synes ikke det er så slemt med den sorte slange løbende langs gulvet, man ligger ikke rigtig mærke til det :)

Men du tænker vil på kablerne bag receiveren? Og der er jeg på bar bund, ved sku ikke helt hvordan jeg skal få det skjult, en bagplade er ikke mulig, så der ikke plads til det hele :)

Redigeret af friedel - 04-Februar-2014 kl. 10:17
Til top

Besvar Besvar Side  <1 891011>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu