|
Friedels stuealter (Opdateret 2014) |
Besvar ![]() |
Side <1 91011 |
Forfatter | |
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tænkte faktisk mest på den hvide Harald kabel "skjuler" der går ned fra venstre hjørne af TV'et. En alu skinne eller noget lidt mere vinkelret synes jeg er flot. Og selvfølgelig salaten bag TV-bordet, men den har jeg ikke selv fundet en løsning til endnu :P Højttalerkablerne synes jeg passer fint ind.
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Nåår :D Ja det har jeg da slet ikke tænkt på, kan da godt være det vil være pænt :) Købte den lidt for at den skulle falde i et, og synes jeg egentlig fungere fint :D Men god idé. Har fået rykket lidt på salaten, men tror sku ikke jeg kan fjerne det fuldstændigt, især fordi 2 af kablerne (dem der er til højre) er et optisk og et hdmi der bare ligger lyst bag center HT, sådan at jeg nemt kan sætte min mac til :)
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Har sendt dig en PM. 😊
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 91011 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |