recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Friedels stuealter (Opdateret 2014)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Friedels stuealter (Opdateret 2014)

Besvar Besvar Side  <1 91011
Forfatter
Besked
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 15:20
Jeg tænkte faktisk mest på den hvide Harald kabel "skjuler" der går ned fra venstre hjørne af TV'et. En alu skinne eller noget lidt mere vinkelret synes jeg er flot. Og selvfølgelig salaten bag TV-bordet, men den har jeg ikke selv fundet en løsning til endnu :P Højttalerkablerne synes jeg passer fint ind. 
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 17:06
Nåår :D Ja det har jeg da slet ikke tænkt på, kan da godt være det vil være pænt :) Købte den lidt for at den skulle falde i et, og synes jeg egentlig fungere fint :D Men god idé. Har fået rykket lidt på salaten, men tror sku ikke jeg kan fjerne det fuldstændigt, især fordi 2 af kablerne (dem der er til højre) er et optisk og et hdmi der bare ligger lyst bag center HT, sådan at jeg nemt kan sætte min mac til :)
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 19:04
Har sendt dig en PM. 😊
Til top

Besvar Besvar Side  <1 91011

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu