|
Friedels stuealter (Opdateret 2014) |
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Forfatter | |||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Optoma er jo altid god, har selv en Optoma HD75 |
|||
![]() |
|||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
||
Et rigtigt smagsfuldt set-up
![]() Umiddelbart ligner det top dollar, tror ikke nogen vil være i stand til at presse bedre kvalitet ud for de samme kroner. |
|||
![]() |
|||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
||
arh, det vil jeg nu ikke mene ![]() |
|||
![]() |
|||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
||
så fik jeg mine biograf skilte op:D kom afmed 170 ialt og så har jeg et helt sæt skilte til:D |
|||
![]() |
|||
||
THX? |
|||
![]() |
|||
||
ingen kommentare
![]() |
|||
![]() |
|||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
||
Jo, jo - du kan da godt få et par kommentarer.
![]() Det ser godt ud med skiltene - så er man advaret om, hvad der venter én af vellyd. ![]() I dit tilfælde bedre lyd, end hvad jeg er i stand til at diske op med. Jeg kører med nogle halvgamle store Avance-højtalere - det er et dansk mærke - foran og andre Avance-højtalere som center og baghøjtalere. Jeg vil tro, at dine har mere kontrol over musikken ![]() Som du, har jeg også mit setup på tværs i rummet for tiden, hvad jeg har haft i et års tid. Det er tæt og hyggeligt, men da fronthøjtalerne står tæt, vil det blive godt at få bredt lydbilledet mere ud igen. Derudover er man, som du er inde på, fri for at vifte besværgende med sin fjernbetjening til de apparater, der står på tværs af tv'et. ![]() Til gengæld vil et mere rigtig lydbillede give lidt mere lysindfald ved mit tv, specielt hvis jeg får taget mig sammen til at købe et plasma-tv, men det må jeg så evt. mørklægge mig ud af til den tid, hvis det skulle være et problem. God fornøjelse med dit system. Godt gået i din alder - ligesom McNicklas i øvrigt, hvis han skulle læse med ![]() |
|||
![]() |
|||
||
mange tak for de rosene ord:D
og ja tror lyden vil blive bedre når de får mere plads:D |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
||
He He
![]() |
|||
![]() |
|||
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
||
Hvad med mig? ![]() |
|||
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |