recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Friedels stuealter (Opdateret 2014)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Friedels stuealter (Opdateret 2014)

Besvar Besvar Side  <12345 11>
Forfatter
Besked
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 17:48
@L'er

Jo da - jeg kan da godt læse din tråd igennem og give dig et par ord med på vejen senere.

Og til jer alle tre

Generelt er jeg bare duperet af, hvor flotte setup's, I har fået stablet på benene. Det har krævet noget fritidsarbejde og/eller nogle flinke forældre at nå så langt i jeres alder.

(Red.: Sletter lige mine ungdomserindringer, da de er uden interesse for din tråd. )

God fornøjelse med jeres anlæg. Nyd det før, I evt. kommer under foden på en kæreste og hendes mening om hifi.

Mvh. Jørgensen

Redigeret af Jørgensen - 11-Juni-2009 kl. 20:37
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 19:58
-

Redigeret af Jørgensen - 11-Juni-2009 kl. 20:37
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 23:02
^Ja, jeg har også tænkt mig at købe en hel del inden jeg flytter hjemmefra. Til den tid er der nok ikke så mange penge til det.
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 23:04
så guys tilbage til hva tråden handler om:D:D
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 11:08

Det ser sku da helt seriøst ud for en knægt på 16 Det havde jeg i hvert fald ikke penge til på det tidspunkt Men fedt ser det da ud, det er vel hos dig det sker når dig og makkerne skal glo film

Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 11:12
heeh ja det sku her det sker:D tror især de bliver vilde når der kommer projektor op:D
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 11:18

Haha ja det bliver de nok også glade for.

En god ting ved at du *kun* er 16, må man jo sige at du ikke bor sammen med nogen tøs, endnu. De har en underlig tendens til at mene noget andet, men så må man jo bare være kreativ.

Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 11:23
ja det kan jo siges at være en fordel, plus at når jeg flytter hjemmefra behøver jeg ikek at bruge penge på alle disse ting da jeg så allerede har dem:D

Men hvis der var en tøs i mit hus og ikke kunne lide mine højtalere ville jeg nok bare sige fint og gå ud og købe dali helicon jubilæums versionen:D så kan hun sige hvad hun vil heeh
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 11:30

Haha medmindre du kan få dem til at forsvinde vil hun aldrig blive tilfreds, medmindre tøsen tilfældigvis skulle være en af de få sjældne der ikke har noget imod det, dem hører man jo somme tider om herinde

Anyway nydeligt ser det da ud, men nu hvor du er startet med sådan en iorden sæt, så kan det jo kun blive bedre/dyrere i fremtiden

Jeg kender det alt for godt selv, jeg købe nogle CV højtalere sidste år (se mit link i bunden), og nu skifter jeg også ud til B&W som næsten er 3 gange så dyrt.

Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 11:44
ja det vil altid blive dyrere:D

men så længe jeg lever på en timeløn på 55,70 kr så bliver det ikke til det store endnu.

Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 11:48

Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

ja det vil altid blive dyrere:D

men så længe jeg lever på en timeløn på 55,70 kr så bliver det ikke til det store endnu.

Min time løn er 59,60 kr. Men det kommer man sku heller ikke langt med Så det jo godt der noget der hedder feriepenge så man kan få købt en Pioneer BDP-LX71

Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 11:54
brugte mine på min reciever:D

men så er det jo godt man har fødselsdag i september heeh så må man håbe der skrabbes lidt sammen så man kan få sig en projektor:D
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 11>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu