|
Friedels stuealter (Opdateret 2014) |
Besvar ![]() |
Side <12345 11> |
Forfatter | |
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@L'er
![]() Og til jer alle tre ![]() Generelt er jeg bare duperet af, hvor flotte setup's, I har fået stablet på benene. Det har krævet noget fritidsarbejde og/eller nogle flinke forældre ![]() (Red.: Sletter lige mine ungdomserindringer, da de er uden interesse for din tråd. ![]() God fornøjelse med jeres anlæg. Nyd det før, I evt. kommer under foden på en kæreste og hendes mening om hifi. ![]() Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 11-Juni-2009 kl. 20:37 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
-
Redigeret af Jørgensen - 11-Juni-2009 kl. 20:37 |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
^Ja, jeg har også tænkt mig at købe en hel del inden jeg flytter hjemmefra. Til den tid er der nok ikke så mange penge til det.
![]() |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
så guys tilbage til hva tråden handler om:D:D
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Det ser sku da helt seriøst ud for en knægt på 16 |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
heeh ja det sku her det sker:D tror især de bliver vilde når der kommer projektor op:D
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Haha ja det bliver de nok også glade for. En god ting ved at du *kun* er 16, må man jo sige at du ikke bor sammen med nogen tøs, endnu. De har en underlig tendens til at mene noget andet, men så må man jo bare være kreativ. |
|
![]() |
|
ja det kan jo siges at være en fordel, plus at når jeg flytter hjemmefra behøver jeg ikek at bruge penge på alle disse ting da jeg så allerede har dem:D
Men hvis der var en tøs i mit hus og ikke kunne lide mine højtalere ville jeg nok bare sige fint og gå ud og købe dali helicon jubilæums versionen:D så kan hun sige hvad hun vil heeh |
|
![]() |
|
Haha medmindre du kan få dem til at forsvinde vil hun aldrig blive tilfreds, medmindre tøsen tilfældigvis skulle være en af de få sjældne der ikke har noget imod det, dem hører man jo somme tider om herinde Anyway nydeligt ser det da ud, men nu hvor du er startet med sådan en iorden sæt, så kan det jo kun blive bedre/dyrere i fremtiden Jeg kender det alt for godt selv, jeg købe nogle CV højtalere sidste år (se mit link i bunden), og nu skifter jeg også ud til B&W som næsten er 3 gange så dyrt. |
|
![]() |
|
ja det vil altid blive dyrere:D
men så længe jeg lever på en timeløn på 55,70 kr så bliver det ikke til det store endnu. |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Min time løn er 59,60 kr. |
|
![]() |
|
brugte mine på min reciever:D
men så er det jo godt man har fødselsdag i september heeh så må man håbe der skrabbes lidt sammen så man kan få sig en projektor:D |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |