|
Frisk bud på en brugt Receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Eivind Olsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2016 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2016 kl. 15:26 |
Hej
Jeg har et setup med en ældre receiver uden HDMI 2 x Dali ?? Front (ligner en Dali 7 - men er mindre i størrelsen - enhederne er de samme) 1 x Dali center 2 x paradigm baghøttalere (de er dobbelte - dvs meget rundstrålende) Denon AVR2105 Aktiv 200 watts Sub Anyhow..... Vil gerne slide på mit Netflix abonnement via min projektor (720p sanyo Z2) Mangler derfor en receiver der har HDMI ind/ud - så receiveren kan tage lyden fra Chromecast og sende billedet videre til projektoren. Det skal ikke være rasende dyrt - men heller ikke noget hø der bare laver bulderbas Jeg tænker fx en ældre THX certificeret receiver hvor der er en HDMI ud og måske 1-2 HDMI ind nogle bud ? altså ikke "Køb min" bud - men helst mere genetiske forslag :-) Eivind |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prisleje?
Klaus |
|
![]() |
|
Eivind Olsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2016 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 12 |
Hej Klaus
hmm ved ikke - det skal jo ikke lige være de sidste 500 kr der gør at det spille forkert.. på den anden side er det et rent film setup og bruges derfor ikke så tit måske 3000 kr ? Eivind |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19566 |
Hvis du ikke spiller alt for højt, ville denne faktisk være et godt bud
http://www.dba.dk/marantz-nr1604-sort/id-1022417797/ Klaus |
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Måske denne her vist du kan lide Pioneer http://www.dba.dk/forstaerker-pioneer-sc-lx71/id-1022244186/
|
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
|
Ibra ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2015 Status: Offline Point: 5 |
En gammel Marantz kunne være en god mulighed, har selv en Marantz Sr7002 som jeg fandt for ca. 1200 brugt.
Du kan finde den lidt nyere Sr6005 eller lign. til omkring 2000 på DBA, og man kan jo altid prøve at prutte dem ned. Nu hvor du har en Denon i forvejen så kunne en nyere udgave også passe helt fint til dit behov: igen så ville jeg nok prøve at prutte dem lidt ned.
Redigeret af Ibra - 03-Marts-2016 kl. 16:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |