|
Frisk installation af windows på bærbar |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der burde ikke være nogle problemer med at installere en Windows 8 Pro 64 bit fra original medie.
MEN under alle omstændigheder burde man have mulighed for at slå UEFI boot fra og køre i legacy BIOS, hvor du kan installere det hele.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde skiftet den fra UEFI til Legacy. Det var den eneste måde jeg kunne få den til at boote fra min eksterne DVD-drev. Det var nemlig i Legacy jeg kun nåde til "Installere"/"Reparere" skærmen før den brokkede sig. Jeg skal dog ikke udelukke der er en ekstra indstilling under "Boot" i BIOS omkring Legacy jeg har over set. Men som sagt, uden at have læst detaljerne, så har andre bøvlet med samme problem med lige præcis denne model. Så måske der er et eller andet specielt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |