recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FRIT TV-VALG - Hvornår og hvordan
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FRIT TV-VALG - Hvornår og hvordan

Besvar Besvar Side  <1 14151617>
Forfatter
Besked
Nowon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Hjemme
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nowon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 21:35
Hvis det er imod loven Mefisto, kan de vel ikke slippe af med det ?
Hvad skal vi så med love ?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Nu er jeg så vist ikke så meget yngre end dig...

M.v.h.

Kender ikke din alder, men ham Klaus er ung

Jeg er født i tresserne...

M.v.h.

Ah, meget yngre
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af Nowon Nowon skrev:

Hvad er det der er imod loven?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 21:56

Kender ikke din alder, men ham Klaus er ung

Jeps, syn, hørelse og hjerne er ikke degraderet (så voldsomt).

Klaus

Redigeret af KlausDM - 15-December-2016 kl. 22:00
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 22:02

Det tror jeg ikke det er. Jeg mente, at det ikke var det der var intentionen med loven. Det var tydeligvis meningen at folk skulle have større selvbestemmelse, men man forstår åbenbart at presse citronen lige til det sidste. Som sagt kan de ikke holde på dig for evigt, så det løser sig i enden, selvom der er længe til.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 22:05
Hvis brugerne skal kunne have selvbestemmelse (individuelt valg), kræver det som minimum at anlægget er bygget til det.

Klaus
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Ja og der er 500 kanaler som kun henvender sig til unge, mens vi andre har højest 5 kanaler

Damn, jeg glæder mig ikke til at blive bedstefar, hvis det indebærer at man skal se "ældretv" som Charlie, lytte til Hansi Hinterseer og så videre.....

Okay, jeg fylder 45 næste gang og lytter stadig til P3. Jeg bliver nok aldrig helt "voksen".

Klaus
Nu havde jeg vel egentlig forventet indlæg som dit.

Ser du, det er skønt at være bedstefar, og man har en langt større viden og erfaring om næsten hvad som helst. Okay, det betyder så også, at man kan være ret nervøs for den uvidenhed der blomstre, hos de yngre generationer - og som er skråt på r.... når det drejer sig om de rigtige vigtige ting i livet  og de ting omfatter reelt ikke TV programmer m.v. Måske er det derfor at der ikke er så mange TV programmer m.v. at vælge i mellem.Wink  

Fordi man bliver ældre behøver man ikke pludselig udvikle så dårlig smag at man må ty til Charlie!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Ja og der er 500 kanaler som kun henvender sig til unge, mens vi andre har højest 5 kanaler

Damn, jeg glæder mig ikke til at blive bedstefar, hvis det indebærer at man skal se "ældretv" som Charlie, lytte til Hansi Hinterseer og så videre.....

Okay, jeg fylder 45 næste gang og lytter stadig til P3. Jeg bliver nok aldrig helt "voksen".

Klaus
Nu havde jeg vel egentlig forventet indlæg som dit.

Ser du, det er skønt at være bedstefar, og man har en langt større viden og erfaring om næsten hvad som helst. Okay, det betyder så også, at man kan være ret nervøs for den uvidenhed der blomstre, hos de yngre generationer - og som er skråt på r.... når det drejer sig om de rigtige vigtige ting i livet  og de ting omfatter reelt ikke TV programmer m.v. Måske er det derfor at der ikke er så mange TV programmer m.v. at vælge i mellem.Wink  

Fordi man bliver ældre behøver man ikke pludselig udvikle så dårlig smag at man må ty til Charlie!
Nu ved jeg ikke om du har læst hvad jeg skrev, meennn.... øh, det har jeg heller ikke skrevet noget om.

Omvendt vil jeg meget nødig have at unge/yngre fortæller mig hvad god smag er - det fører ikke rigtigt til nogetWink 

Redigeret af Hother - 15-December-2016 kl. 22:53
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 07:39

Hvad er det der er imod loven?

Hvis I har en aftale der løber til sommeren 2018, så kan du ikke komme ud af den før.

Hvis anlægget skal bygges om først, jamen så må det jo ske først. Her vil de jo ikke kunne vente i flere år for at starte. Men der kan vel godt gå nogle måneder for at ændre anlægget.
Men de kan jo sagtens ændre anlægget i perioden, hvor I er bundet.

Men jeg ville jo nok gå til LLO og hører, hvad de siger og hvad de kan hjælpe dig med.
Til top
Nowon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Hjemme
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nowon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 11:36
Mange tak for jeres svar. Vender tilbage, hvis jeg får noget konkret, jeg ikke forstår. Og lad nu være med at rive hovederne af hinanden p.g.a. aldersdiferencer - det er snart jul !
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 11:54
Tror mere det var prædikatet "Hansie Hinterseer prædikatet" der blev slynget ud fordi jeg godt kan lide Charlie og DK4. Det viser jo hvilke fordomme folk render rundt med, og jeg kan ikke snuppe tysk musik
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 17:18
Status er så vidt jeg kan se : betal indtil videre ( stopper 2018 ) eller flyt . .?
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top

Besvar Besvar Side  <1 14151617>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu