|
FRIT TV-VALG - Hvornår og hvordan |
Besvar ![]() |
Side <1 14151617> |
Forfatter | ||||
Nowon ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2016 Sted: Hjemme Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Hvis det er imod loven Mefisto, kan de vel ikke slippe af med det ? Hvad skal vi så med love ?
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Ah, meget yngre |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19554 |
|||
Hvad er det der er imod loven? Klaus |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19554 |
|||
Jeps, syn, hørelse og hjerne er ikke degraderet (så voldsomt). Klaus Redigeret af KlausDM - 15-December-2016 kl. 22:00 |
||||
![]() |
||||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1681 |
|||
Det tror jeg ikke det er. Jeg mente, at det ikke var det der var intentionen med loven. Det var tydeligvis meningen at folk skulle have større selvbestemmelse, men man forstår åbenbart at presse citronen lige til det sidste. Som sagt kan de ikke holde på dig for evigt, så det løser sig i enden, selvom der er længe til.
|
||||
![]() |
||||
|||
Hvis brugerne skal kunne have selvbestemmelse (individuelt valg), kræver det som minimum at anlægget er bygget til det.
Klaus |
||||
![]() |
||||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|||
Fordi man bliver ældre behøver man ikke pludselig udvikle så dårlig smag at man må ty til Charlie!
|
||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Nu ved jeg ikke om du har læst hvad jeg skrev, meennn.... øh, det har jeg heller ikke skrevet noget om. Omvendt vil jeg meget nødig have at unge/yngre fortæller mig hvad god smag er - det fører ikke rigtigt til noget
![]() Redigeret af Hother - 15-December-2016 kl. 22:53 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|||
Hvad er det der er imod loven? Hvis I har en aftale der løber til sommeren 2018, så kan du ikke komme ud af den før. Hvis anlægget skal bygges om først, jamen så må det jo ske først. Her vil de jo ikke kunne vente i flere år for at starte. Men der kan vel godt gå nogle måneder for at ændre anlægget. Men de kan jo sagtens ændre anlægget i perioden, hvor I er bundet. Men jeg ville jo nok gå til LLO og hører, hvad de siger og hvad de kan hjælpe dig med.
|
||||
![]() |
||||
Nowon ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2016 Sted: Hjemme Status: Offline Point: 35 |
|||
Mange tak for jeres svar. Vender tilbage, hvis jeg får noget konkret, jeg ikke forstår. Og lad nu være med at rive hovederne af hinanden p.g.a. aldersdiferencer - det er snart jul !
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Tror mere det var prædikatet "Hansie Hinterseer prædikatet" der blev slynget ud fordi jeg godt kan lide Charlie og DK4. Det viser jo hvilke fordomme folk render rundt med, og jeg kan ikke snuppe tysk musik
![]() |
||||
![]() |
||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|||
Status er så vidt jeg kan se : betal indtil videre ( stopper 2018 ) eller flyt . .?
|
||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 14151617> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |