|
Front højtalere når TV'et skal kunne dreje? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2011 kl. 17:21 |
Jeg er den glade ejer af en Pioneer KRP-600M skærm, som jeg tidligere har haft monteret fladt på væggen med 3 Dali Fazon LCR højtalere placeret til venstre/højre og under skærmen (dertil 3 Dali Fazon Sat højtalere og en subwoofer).
Efter at vi er flyttet i hus, bliver vi nu nødt til at montere skærmen således at det skal drejes ud fra vægggen (ca. 30-40 grader) når man skal se TV. Det giver lidt af en udfordring i forhold til højtalerne. Hvis jeg monterer dem fladt på væggen rundt om TV'et vil den ene højtaler jo komme om bag skærmen når den er i brug, og de andre højtalere vil også pege i en uheldig retning. Jeg overvejer nu at købe Pioneer KRP-S02 side højtalere og så droppe Dali højtalerne. Jeg ville dog lige høre om der er nogen der har nogle kreative ideer (til feks. at montere Dali højtalerne på TV'et). Hvis det ikke er tilfælde vil jeg gerne høre om der er nogen der har gode eller dårlige erfaringer med Pioneers egne højtalere.
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det må kunne lade sig gøre at få konstrueret et beslag, der passer på de eksistrende skruehuller i Pioneer'en, og derpå montere dine Dali...
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er netop sådan noget jeg tænker på, jeg håbede bare at der var nogle der havde nogle erfaringer at dele :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |