|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() Sendt: 27-Juli-2008 kl. 17:24 |
Hey.
er der nogen de ved hvor man kan købe noget nyt frontstof i hvid, gerne i kbh. det enste sted jeg har fundet er hoejttalerbutikken.dk, men de vil ha' 40 kr i ekspeditionsgebyr og 55 i forsendelse og en femmer fordi jeg betalet med dankort altså 100 kr mere for et produkt til 130 Er der nogen der har en ide |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Boogie |
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Tak for det, se er der bestilt nyt stoft til subben, efter konen's ønske
![]() |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Sert Fandt også SIWA Kender dem ikke. Men nu er linket da med i dette emne, hvis en anden skulle mangle hvidt frontstof en anden gang /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Hvorfor lige i dk?
Har selv købt 2 rigtig store stykker stof fra ebay USA i lækker kvali til 180 kroner incl. ALT. Og der er til 2-3 store frislev stoflåger - betrukket mi., 2 gange! Speaker cloth choice grade hedder det. |
|
![]() |
|
![]() |
Det var nu heller ikke fordi det skulle være i dk, men bare fordi jeg ikke ville betaler 40 kr i ekspeditionsgebyr og ville afhente selv ikke andet...
Tak lars, sad faktisk i går aftes og kigget på deres side, men er nok kommet til at klikke vidre for hurtigt, det vbar også sent ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |