|
Front-wide/front-height |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2013 kl. 21:52 |
Hej
Jeg har en Pio vsx922 og et jamo 7.2 setup, emn overvejer nu at udvide med to ekstra fronthøjtalere til enten wide eller height. Hvad giver den fedeste effekt wide eller height ? Hvis jeg skal vælge et sæt wide/height højtalere, hvor store krav er der så til dem ? Lige nu har jeg jo to gulv-fronter, 1 center, 2 subs og 4 små satteliter til at tage sig af resten så kan jeg nøjes med to ekstra små fronter ala sattelitterne eller er der større krav til de ekstra fronter?
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kørt med begge dele og har valgt at beholde mine front High frem for wide.
Wide giver et bredt lydbillede med det kræver at dit rum er bredt nok, det syntes jeg ikke mit er så de flød for meget sammen med fronterne, jeg har istedet valgt at flytte fronterne længere ud til siden, og det har herhjemme givet den samme effekt som da jeg havde wide tilsluttet. Front wide giver den bedste virkning herhjemme, jeg har et 122" lærred så det hjælper rigtig meget til at få lydbilledet op i højden, og de leverer en " væg af lyd " som man oplever i biografen. |
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
Dine front height højtalere hvilken kaliber er de af i forhold til dine satelitter og almindelige fronthøjtalere ?
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg kører med ens højttalere hele vejen rundt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |