|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() Sendt: 12-September-2008 kl. 10:04 |
Highdefdigest.com (mit favorit anmelder site) har netop anmeldt den
amerikanske BD af Iron Man:
Link
Selvom release datoen på den amerikanske BD er den 30. sept! Axelmusic.com regner da også med at den bliver regionsfri, så det er en udgivelse jeg helt sikkert vil benytte mig af ![]() Bedømmelse: HD video kvalitet= ****½ HD lyd kvalitet = ***** Anmeldelsen i korte udtræk: Billede: "Iron Man doesn't quite earn a five-star rating from me, but this is
still a generally excellent presentation that shouldn't disappoint."
Lyd: "Dynamics are also superb. Low bass is some of the best I've heard since
titles like 'Transformers,' with the film's climactic battle in
particular a real scorcher. The full frequency spectrum is
note-perfect, and at a loud volume, the level of clarity and detail is
reference-quality. Dialogue is firmly placed in the center channel
except for a few vocal effects, and is never overwhelmed by the action.
'Iron Man' is definitely going to be one of this year's most
justifiably-praised demo soundtracks on Blu-ray."
Mums!
M.v.h. BF |
|
Pioneer 428XD,HD-EP30, PS3,5 stk. B&W M1,SPL1000R, Onkyo TX SR606 Silver
...We have no fate... HD Film |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Der var nogen, der var lidt hurtigere end mig
![]() Men dejligt at se, at den har fået gode anmeldelser. Da jeg så den i biffen, kunne jeg heller ikke vente til den kom på BD, og nu er der kun små 2 uger til ![]() |
|
![]() |
|
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Ja det er sørme rart at have fri fra arbejde i ny og næ, se hvad der kan lade sige gøre når man har lidt fritid
![]() M.v.h. BF |
|
|
![]() |
|
![]() |
Grønt lys til køb af Iron Man!
Iron Man er blevet bekræftet regionfri af axelmusic.com Link M.v.h. BF |
|
|
![]() |
|
b-nisse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Bonus bemærkning - Axelmusic.com er også begyndt at sende dem ud. Har netop fået bekræftelse på at min bliver afsendt idag.
|
|
SAMSUNG - ONKYO - HARMAN/KARDON - PS3
|
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Me too ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det var faktisk lidt det jeg håbede på, når axelmusic bekræfter at Iron Man er regionsfri betyder det vel, at de har den i hus og derfor håbede jeg på at de også ville sende den ud lidt før... Og det ser det ud til at de gør. M.v.h. BF |
|
|
![]() |
|
cnpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Er lige blevet færdig med at se den og damn den er nice, billed, lyd og historie
|
|
![]() |
|
![]() |
Lyder godt jeg glæder mig rigtigt meget til selv at få den. M.v.h. BF |
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
hvad er den typiske leveringstid fra axelmusic.com og hvilken forsendelse skal man vælge.
|
|
![]() |
|
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
Det har taget ca 9 dage hvergang jeg har bestilt hos dem, også selvom det var lager varer. Jeg husker ikke hvilken type forsendelse det var.
|
|
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |