|
Første gangs køber af receiver - søger råd |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Det vil helt sikkert lyde som en opgradering.
Jamo højtalerne virker som et godt tilbud. Pioneer kender jeg desværre ikke. Mon ikke den dur.... Redigeret af Mufti - 02-Januar-2013 kl. 15:01 |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
||
Hvordan du prioriterer, skal jeg ikke blande mig i. Men jo flere mellemstationer undervejs, desto dyrere bliver dit projekt i enden.
Redigeret af JeTex - 02-Januar-2013 kl. 15:08 |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Det er rigtigt nok. Jeg kan se at du kører med et rimeligt seriøst setup. Det må have kostet lutten. Kører du med din første suround reciever? Jeg tror trådstarter er lidt flad økonomisk. Lad ham komme igang til en rimelig penge. Når han får lidt erfaring kan han smide flere penge efter projektet. ![]() |
|||
![]() |
|||
Visca Blaugrana ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 155 |
||
Jet ville købe denne
forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118658&PID=1198657&title=s-onko-txsr-876#1198657 |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
|||
![]() |
|||
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
||
Hvis du er lidt tålmodig kan du købe en ny, udgående model af en surround forstærker når der kommer nye modeller. Jeg har selv købt en ny denon avr 2312 på den måde, de mangler oftest ikke væsentlige features, det kan ikke vare længe før der kommer nye onkyo modeller eks.
Hvis du forventer at bruge 10+k til højttalere senere skal du altså ikke være for nærig med forstærkeren, så hellere spare sammen lidt længere.. |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19882 |
||
I den grad - ja. Klaus |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19882 |
||
For mig gør det. Drop mellemvejen, det eneste du får ud af den, er at der går længere inden du får det der gør en forskel. Så hellere leve med det du har nu, til du har råd til noget ordentligt. De forslag du har fået til noget brugt udstyr, er der altid mulighed for at handle lidt af prisen på udstyret og så er forskellen ned til det nye udstyr (rent prismæssigt) til at overskue. Til gengæld er kvaliteten af det du får ved at købe brugt en ganske anden. Klaus |
|||
![]() |
|||
||
http://www.jvc.dk/files/instruction_manual/th-a30.pdf - se side 6. Det er en mono "sub" og det er ganske normalt for sådanne "surroundsæt".
Alt vil fordeles til alle højttalere. Dermed vil det der kommer til subben også forsøgt spillet ud gennem de der små "fesne" højttalere. Mit bud er at de dør hurtigt, når de får subsporet.....
Sådan en sub kan sjældent spille dybbas. Klaus |
|||
![]() |
|||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
||
ville også købe den her
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118675&PID=1198968#1198968griner - nej spøg til side du kan få den til 3.200 - har også nogle gode højtalere hvis det har interesse... Redigeret af forzajuve - 02-Januar-2013 kl. 21:41 |
|||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|||
![]() |
|||
FaxeKondi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-April-2012 Status: Offline Point: 26 |
||
Tak til alle for de gode forklaringer og råd.
Jeg har søgt lidt rundt på nettet og er indtil videre faldet over følgende som virker som det rigtige for os (konen kunne godkende højttalerne) :P Yamaha rx-v673 + Q Accustics Q7000 som er i fælleskøb her for tiden. Skal bare lige have fundet en ny sofa til fruen først, før hun er med på at investere i lyd :) (skal lige siges at hendes sofa blev nedprioriteret da vi købte vores Panasonic 46" VT20 så hendes krav er rimeligt nok) :P
Redigeret af FaxeKondi - 04-Januar-2013 kl. 10:50 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |