|
Første gangs køber - Projektor |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | |
skyeagle
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jacobthor.
Om du mest er til LCD,dlp, div. Mærker som optoma,benQ,epson, Jvc ,sony (de to sidste som jeg ikke er glad for) Må kommer an på en prøve, ud og se og tag dig god tid, selvom man dårligt kan vente Jeg er mest til dlp da jeg synes det giver et flottere mere film agtigt billede, skrap , flotte farver osv,men har også set pannasonic LCD og de står også virkelig godt, altså de projektore i dag er gode i forhold til dengang jeg startede med min første projektor, det var en lille sony kugle som man kunne kører helt op i loftet fra bordet af hehe Men dit valg kommer også an på om du tydligt ser RBE , benQ w6000 havde en del af dem, men selvom folk siger det er samme projektor i w7000 som w6000 bare uden 3D så ser jeg dem altså ikke i w7000 , de har vist lavet ændringer på farvehjulet i w7000. Good luck |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for hjælpen alle sammen, jeg må ud og prøve nogle forskellige;)
|
|
skyeagle
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
|
det var så lidt. ja ud og prøv en masse af.
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg glæder mig til at høre mere om dit project Jacob.
Du bør have et par af disse også: http://www.thx-trailer.com/2/covers.htm (sorry for off-topic)
|
|
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan det passe det du (precious) linker til at skilte?
jeg glæder mig også meget, der kommer snart billeder fra rummet i min bio tråd:) lige et link dertil : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117231&title=ny-mulighed der er altid plads til anden snak i mine indlæg, det er kun rart :)
|
|
stridsvognen
Guld medlem Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan se du bor tæt på mig, så når du har et lærred på vægen kan jeg godt komme forbi og lave en demo med min JVC X7, hvis jeg stadig har den når du er klar..
Den er kalibreret til et lærred med gain 1.0, og jeg vil foreslå du holder dig til en lærred der passer til brede lærred x1,8-2 til der hvor du sidder. 3D kan jeg ikke hjælpe med. Der harffor mig ikke noget med bare nogenlunde optimal gengivelse at gøre.
|
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
jacobthor91
Funktioner
Tak(0)
|
Puha, der går desværre noget tid inden jeg får lærred sat op, er igang med den helt store opbygning, men er der mulighed for at jeg kan komme og se den hos dig?
|
|
stridsvognen
Guld medlem Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er pt også igang med ombygning, så den står i kassen og hygger sig.. Detsværre..
|
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
jacobthor91
Funktioner
Tak(0)
|
Øvøv, er du igang med et dedikeret rum også?
|
|
stridsvognen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja har et loftværelse på ca 5x7m jeg har brugt, som har fået helt ny tag konstruktion.. Spær osv.. Og så bliver der lige tilføjet et hjørne på 2x2,5m hvor der kan blive plads til en lille bar hvis det ikke bliver fyldt op med film inden jeg kommer så langt. Dog bliver mit primære setup omkring min 9" CRT maskine. og Dali Gravity amp. |
|
|
|
jacobthor91
Funktioner
Tak(0)
|
hvad pokker er det for en projektor du linker til, og for satan noget kram du ligger inde med:)
|
|
stridsvognen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en mega nørdet ting at rode med og kræver at man bruger megen tid på at man finder ud af hvordan den fungere. Men modsat det meste af det man køber idag kan de holde i umanerlig lang tid. levetiden på et 9" LC kølet CRT rør er 10000 timer+
Den kan lave rigtig sort og køre 1080P 60-72hz og der er ingen pixelerings effekt. Man kan selv bestemme opløsning da det ikke er et fast pixel display.
Den er kæmpe stor, larmer en del, varmer meget, den er svær at sætte korekt op. Men når det så køre så er det en fornøjelse. Den har afløst min JVC X7 som nu er reserve projektor.. Enten skal den sælges eller bruges til børnene at spille på.. Det må tiden vise.
|
|
|
|
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |