|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | ||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Er der nogen af de personer som har fået købt 7050/7070 som har leget
med DLNA osv? Jeg går nemlig i dilemmaet om jeg skal vælge 46B6050 eller 40B7050 ... ved ikke om jeg vil komme til at savne de features 7-modellen tilbyder.. Kunne være rart at høre om det bare er "nice to have" eller "need to have" :) Jeg bruger pt i dag min PS3 til at vise mine film, men vil da gerne have det så simpelt som muligt.. (har ellers været glad for PS3'en til det formål) |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
Hvis du kan streame med din PS3, så synes jeg at du skal spare de 2000kr og købe 6050, billedmæssigt er de ens.
|
||
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Tjah jeg har dog ikke prøvet at streame så meget, men har lagt nogle af mine dvd'er ind på dens harddisk (250 GB) og så ser jeg dem den vej igennem.. Kan ikke rigtig lure om jeg kunne tænke mig internet@tv osv, eftersom PS3'en også kan det.. Som sagt er det mest kun hvis det er noget folk med tv'et har tænkt, "feeeedt genialt" - så ville det være værd at tage med i betragtningen, men hvis det bare er "bekvemt" - så er det måske ligegyldigt. Jeg ved heller ikke hvor mange formater Samsungen tager, PS3'en tager jo de fleste.. |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
7070 understøtter : MKV. divx, avi. H.264.
Har dog ikke prøvet det trådløst endnu, da jeg venter på at Samsungs USB Dongle kommer i handelen. Men valgte dog 7070 p.gr. af internet, hvilket er genialt... Der kommer snart en test på 7070 på Flatpanels.dk som jeg også venter på.... |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok hvordan fungerer det der internet? Er der widgets som man kan bruge til
noget (bredt udvalg) eller hvorledes? |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
![]() |
|
som sagt har ikke dongelen endnu, da det er den der skal kommunikere med min pc. ang widgets har du mulighed for at se vejret , spille, se madopskrifter og der er et galleri indbygget hvor der er naturbilleder mm. i HD kvalitet.
Ganske flot menu og opsætning. |
||
||
![]() |
||
Jacobsan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2009 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Hey, Tak for en god gennemgang af førstehåndsindtryk vedrørende Samsungs nye skærm. Som jeg umiddelbart læser det, kan man ligeså godt spare pengene og tage en model A796. Er det helt skævt forstået? Mvh. Jacob |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
du slipper for backlight bleeding med en 796, da den har led med local dimming. forskellen er ikke stor. Har set en 796 i en stue, men har dog kun set en 7070 i en butik. |
||
![]() |
||
![]() |
|
7070 er vel en idé hvis man gerne vil have tv'et under de 3 CM i tykkelse og måske også vil købe Samsungs flade beslagsløsning, men ja til prisen kan du finde mange andre tv som er billedmæssigt bedre.. |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
|
Test fra Flatpanels: http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1240 994458 |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Har lige læst testen. Hvilken anbefaling fik den??? Fik den nogen??? |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
|
Jeg kan godt se, hvad han snakker om mht. slør, men der er mange som ikke ligger mærke til det. Det eneste som undre mig lidt i den test, er nemlig backlight bleeding. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |