Jamen, hør nu lige. Manden vil gerne ha' at vide, hvilke af de nævnte tre LCD-modeller der vil være det bedste køb. Jeg synes altså, at han fortjener et bedre svar på sit spørgsmål, end bare det traditionelle: "Hvorfor ikke hellere plasma?".
Til LCDman: Jeg har selv haft et Philips LCD-TV - dog ikke helt så avanceret som nogen af de modeller du selv nævner. Men jeg var egentlig ganske udmærket tilfreds med skærm- og billedekvaliteten, både hvad angår TV-brug og DVD-visning. At jeg så senere skiftede det ud med et plasma-TV skal ikke ses som udtryk for utilfredshed med kvaliteten af LCD-teknologien, men mere ønsket om at få et apparat med flere tilslutningsmuligheder, end Philips-modellen kunne byde på. Og det blev så plasma, fordi prisen på Panasonic-skærme var blevet så billige, at jeg ikke kunne stå imod. Men det kunne ligeså godt være blevet et andet LCD-TV.
Håber at du får svar på nogen af dine spørgsmål - der skal helt sikkert nok være folk her i forummet, som ved noget om det. Desværre kan jeg ikke selv være til mere hjælp, end dette.
Redigeret af musicus - 30-Januar-2007 kl. 20:49