Hej allesammen, så fik jeg sat dem til igår og smækket noget lyd på :) startede med at slå subwooferen fra på reciveren, men bassen og dybden var uændret.. så måtte seriøst over og slukke for subwooferen for at overbevise mig selvom at den faktisk ikke hjalp til! er så positivt overrasket over hvor godt de spiller, selv på min lille reciver, al min tvivl om manglende dybde og bas blev godt nok gjort til skamme :) så fedt!
@Irenicus
Min Denon gør det heldigvis ret godt pt, men med en Naim ville de helt sikkert kunne imponere mig endnu mere!
Har ps3 som den eneste lydkilde pt.. HDMI op til fjernsynet og optisk til reciveren.
@SoundWave
Fik et godt tilbud igennem en bekendt, så måtte slippe 15000kr. og så var det inkl de 2x3m Linn k-400 kabler :) så er super godt tilfreds!
@Hother
Mange tak, vil også sige jeg nød at se film på dem igår, vi satte Tron på og det spillede bare max, super fed opblevelse, og de er jo langt fra spillet til endnu :)
@Aim
Den er også på ønskelisten, men heldigvis spiller de faktisk super godt på min Denon, havde godt nok været øv hvis det var blevet den pap lyd jeg frygtede hehe
@Kenzo85
Pt. klare jeg mig fint uden en sub, syntes de spiller kanont godt og med massere dybde, men det er jo altid en mulighed hvis man bliver træt af dem... en gang ude i fremtiden ;)