|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
|
hvad med en monolith DF fra bkelec. Er selv igang med at spare op til sådan en satan på 50 kg, tror nu heller ikke ingen af de ovennævnte kan følge med på denne sub |
||
![]() |
||
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
|
Det var faktisk ikke et dårligt valg, jeg har været inde og snuse lidt, prisen er jo helt vildt god. Jeg har bare hørt mere om Dali, SVS og Velodyne så den står ikke øverst på min liste, men jeg har den med i mine overvejelser. M.v.h. BF |
||
Pioneer 428XD,HD-EP30, PS3,5 stk. B&W M1,SPL1000R, Onkyo TX SR606 Silver
...We have no fate... HD Film |
||
![]() |
||
KillerT2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 265 |
![]() |
|
Jeg har en Monolith DF fra BK og man får virkeligt noget for pengene her!
Den er selvfølgelig stor, men kan fint bruges som sofabord ![]() den absolut fantastisk til både film og musik ![]() Alternativt kan du vælge en af de mindre modeller - man køber jo direkte hos producenten, så man undgår fordyrende forhandlere etc. |
||
Pioneer 508XD, Pioneer SC-2024, Panasonic BDT110, AppleTV, PCH A-200
B&W CDM9NT + CNT + XT2, BK Monolith DF |
||
![]() |
||
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
|
Ja det er jo lige det! Deres kundeservice skulle også være helt i top. M.v.h. BF |
||
||
![]() |
||
KillerT2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 265 |
![]() |
|
Både ja og nej - jeg prøvede først at bestille via email, men hørte intet tilbage. Så ringede jeg derover og bestilte på telefonen, gav dem bare kreditkort detaljer, addresse etc. og ca. 14 dage senere kom der en fragtmand med en lille palle ![]() |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Ah ok det var så ikke helt i top da. Men hvordan spiller den så? Og har du noget at sætte den op imod? M.v.h. |
||
||
![]() |
||
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
|
Hvor skriver jeg det? og nej, 30.000 kommer man ikke langt for hvis det er en reference sub woofer der skal konstrueres eller købes.
jeg fik ikke svar på mit første spørgsmål, som du udelader at besvarer, nemlig på hvilket grundlag du udtaler dig? netop idet jeg har en helt anden opfattelse af Velodynes subwoofere.
Men on topic: 3 sal, lejlighed, begrænset budget, kast dig over den billigste der har "night mode", det vil dine naboer elske dig for, især hvis du kan finde en der skyder luften ligefrem i stedet for ned i gulvet. med de forhold der er i en lejlighed på 3 sal, så vil jeg ikke engang overveje at købe noget der er dyrere end højest nødvendigt. Redigeret af kim olsen - 02-September-2008 kl. 20:48 |
||
Crown - there is no substitute.
|
||
![]() |
||
JesperLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|
jeg kører pt med 2 x svs sb12-plus. masser af dejlig bas. Havde før en velodyne dd18, men solgte den da jeg ikke kunne udnytte den nok. De 2 små efterlader ikke nogen mangler ift den store gamle. har nu blot bedre bas respons med 2 mindre end med 1 stor.
(Og jo, en velo dd18 kan s'følig flytte mere luft og give mere tryk, men bor i lejlighed, og tror nok naboerne synes de 2 små er nok) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad med en Dali Ikon woofer? Jeg hører godt om den, dog er det ikke ret meget jeg kan finde af udenlandske anmeldelser. Jeg skal have en bas uden basrefleks, og jeg er lidt bange for at det udelukker Monolith'en. SVS'en som du kører Jesper, bliver rost ret meget, den fik bedre omtale på audiophiles.com, end SPL800i, deres specs er dog heller ikke de samme. Men det er prisen mere eller mindre! Ham der anmeldte anbefalede faktisk to små frem for én stor bas, ligesom du bruger Jesper. M.v.h. BF |
||
||
![]() |
||
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
|
køb for guds skyld ikke en sub ud fra anmeldelser, find dem du vil have, lån dem alle med hjem en weekend og prøv dem op imod hinanden.
|
||
Crown - there is no substitute.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Lån en flok 20-50 kg subs med hjem? God fornøjelse! Hvis der er noget indenfor audio hvor man faktisk kan få en god ide om ydelse ved at kigge på tests, så er det da subwoofere? Men jeg er da enig i at den bedste vurdering fås ved at sammenligne dem hjemme hos en selv - det er bare svært i praksis. |
||
||
![]() |
||
DAXE ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
Hvordan vil i/man sammenligne en subwoofer fra Audiovector med SVS, Velodyne etc (i trådens prisleje)?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |