recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Frys på TDC HT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFrys på TDC HT

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Direkte link til dette indlæg Emne: Frys på TDC HT
    Sendt: 29-November-2009 kl. 18:56
Døjer med frysninger af 2-3 sek. varighed på TDC HT. Der står intet på support om det lige pt. Andre med det problem. Har varet en uges tid nu.
Til top
BorgHammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 19:24
Sorry.... "HT" ??
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast
QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 19:57
TDC Home Trio
Til top
BorgHammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 22:42
Du mener TDC TV altså??
 
Home Trio er ikke TV men et pakkenavn på 3 produkter: Internet, telefoni og TV.
 
Hvis du søger lidt herinde i forum vil du se at vi er mange der døjer med det, og siden forrige uges lange nedbrud og ny klient download har jeg stadig disse problemer. Det lader til at være kommet for at blive, desværre....
 
Jeg kikker mig ihvertfald om efter alternativer til TDC TV.
 


Redigeret af BorgHammer - 29-November-2009 kl. 22:44
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast
QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt
Til top
thacaleb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 08:33
Jeg har også stadig problemer med frysninger desuden synes jeg at det går langsommere når man zapper mellem kanalerne, men kan godt være det bare er mig. 
Panasonic 37' PX80
Popcorn hour a-100
Acer R3610 ion with XBMC linux
Til top
m@dsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2004
Status: Offline
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2009 kl. 11:18
Jeg er sikker på at TDC har lagt flere kunder sammen, så der er mindre båndbrede til rådighed. Jeg har lige opsagt mit forhold til TDC. Jeg havde købt og betalt en 20Mb forbindelse, men den var aldrig over 4Mb, min telefon virkede kun hver anden dag, og tv frøs i tide og utide.

Michael
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
Til top
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2009 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af m@dsen m@dsen skrev:

Jeg er sikker på at TDC har lagt flere kunder sammen, så der er mindre båndbrede til rådighed. Jeg har lige opsagt mit forhold til TDC. Jeg havde købt og betalt en 20Mb forbindelse, men den var aldrig over 4Mb, min telefon virkede kun hver anden dag, og tv frøs i tide og utide.

Michael
 
Fortæl lidt om, hvorfor du er *sikker* på, at TDC har lagt flere kunder sammen - også gerne lidt om, hvordan man gør det.
Til top
zeroXTC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2009 kl. 15:04
Jeg har TDC Home Trio. Og bortset fra nogle problemer med de kun leverede en 10mbit når jeg havde bestilt en 20mbit (som de nu har løst) har jeg ikke generelt haft andre problemer. Min boks er godt nok begyndt at "pive" siden igår, ringede ind i dag og de sender mig en ny boks, meget nemt. Når jeg ser TV så køre min bredbåndsforbindelse på ca. 17mbit. Når mit TV er slukket kører jeg 20mbit uden problemer. Jeg bor ca. 950 meter fra centralen.

Jeg har næsten aldrig udfald på TV signalet, en gang imellem "hopper" den lige engang på 1 sekund, men det er godt nok ikke tit.

Jeg har generelt ikke meget tilovers når det kommer til TDC. Men jeg må sige at jeg er ok tilfreds med Home Trio generelt. Men har fortrudt mit valg, pga. TV kvaliteten... at spytter det op på en 50 tommer er bare ikke godt nok. Har haft Yousee for længe siden og der var kvaliteten meget bedre! Men boksen var så ufattelig langsom. Håber der snart kommer noget der bare kører :D
Pioneer KRP-500A
Pioneer BDP-320



Til top
BorgHammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2009 kl. 01:44
Når TDC TV har sænket båndbredden, er det for at frembringe den laveste mulige fællesnævner. Det gør man for at flest mulig kan få TDC TV, og derved score penge. Dette gælder både for SD og HD kanaler. En HD kanal på Canal Digital parabol har over 2 gange så høj båndbredde som TDC TV.
 
zeroXTC: føj da at køre et TDC TV signal på en 50 tommer....
Du kan ligeså godt vende dig til det bliver hverdag med en faldende kvalitet. Min boks er den seneste uge begyndt at pause ½-1 sekund hver gang jeg skifter til en ny kanal. Pi... irriterende!!
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast
QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt
Til top
zeroXTC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2009 kl. 09:19
Ja du har desværre ret. Det er ikke fedt med TDC TV på en 50 tommer, det er alt for tydeligt at se det ringe signal. Men jeg skifter også til Yousee som sagt, når bindingen er væk :) Troede man kunne spare på det her, men det løber jo næsten op i det samme - og jeg kan få bedre bredbånd hos Yousee. Så må man jo leve med boksen som er langsom :(
Pioneer KRP-500A
Pioneer BDP-320



Til top
BorgHammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2009 kl. 09:59
Jeg har desværre ikke muligheden for YouSee, ellers havde jeg også det.
Parabol (Canal Digital) er faktisk eneste udvej for mig. Fordelen ved CD er den absolutte højeste signal kvalitet, incl. pænt antal HD kanaler, og ulempen er en boks der ikke er TDC TV interface standard.....
Min TDC TV binding løb nemlig ud i November, så jeg overvejer kraftig fremtiden.
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast
QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt
Til top
m@dsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2004
Status: Offline
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2009 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af jnvir jnvir skrev:

Oprindeligt skrevet af m@dsen m@dsen skrev:

Jeg er sikker på at TDC har lagt flere kunder sammen, så der er mindre båndbrede til rådighed. Jeg har lige opsagt mit forhold til TDC. Jeg havde købt og betalt en 20Mb forbindelse, men den var aldrig over 4Mb, min telefon virkede kun hver anden dag, og tv frøs i tide og utide. Michael

 





Fortæl lidt om, hvorfor du er *sikker* på, at TDC har lagt flere kunder sammen - også gerne lidt om, hvordan man gør det.

Jamen det kan jeg da prøve. Jeg har haft TDC-TV i et år, i starten var der ingen problemer, det kørte bare derud af. Men efterhånden blev det hele langsomere og langsomere, det kan kun skyldes en ting, nemlig at TDC har lagt flere kunder på den server jeg var på (mindre båndbrede til den enkelte kunde). På den måde for de flere penge i kassen uden det medføre extra udgifter for dem. Det var den simple forklaring
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu