|
FTH's Hjemmebio - Nu med XTZ sub amp |
Besvar ![]() |
Side <1 121314 |
Forfatter | |||||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
@Jonas
Som Michael skriver, så er det passive subwoofer, derfor bliver signalvejen lisdt anderledes end Hvis det havde været én 'normal' sub. |
|||||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|||||
![]() |
|||||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4334 |
||||
Nej da. Signalvejen er da receiver til sub amp præcis som en aktiv sub. Forskellen er blot at sub amp ille er i kabinettet som på en aktiv.
EDIT: Jeg har selv passive subs jo :) Redigeret af Jonas_h - 11-December-2011 kl. 21:44 |
|||||
![]() |
|||||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
||||
Nå for fanden, jamen så lærte jeg også noget nyt i dag, tak Jonas!
![]() BTW så har det virkelig givet et løft i lydbilledet, nu hvor subwooferne spiller med! |
|||||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|||||
![]() |
|||||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4334 |
||||
Læste lige mit indlæg en ekstra gang, og mener selvfølgelig også "sub amps" når jeg skriver subs.
![]() |
|||||
![]() |
|||||
albertsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
||||
Lige et spørgsmål. Hvis man har en forstærker med to x sub-pre out ville man så ikke kunne tilslutte de to XTZ 10.17 den vej?? og så stadig køre de to andre 99.26 som alm front? har du prøvet dette eller er det bedre hvis de har en seperat forstærker?
Overvejer nemlig også og opgradere mine M&K /Martin
|
|||||
Sony KDL-46NX723
PS3 320 Gb-slim Symology DS 1511+ Rega + Supra kabler |
|||||
![]() |
|||||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 5822 |
||||
Virker Harmony One med JVC HD550?
Kan man zoome og shifte billedet som med den orignale fjernbetjening?
Har osse en HD550
![]() |
|||||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 121314 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |